فروردین: در این ماه یک خبر خوش دریافت خواهی کرد و آن خبر این است که هنوز خستگی سال پیش در تعطیلات نوروز از تنت درنیامده، باید سرکار بروی. روابطت با خانواده همسرت شکرآب شده، چون همه ایام تعطیلات را در خانه شما اتراق کرده بودند. در این ماه 200تومن پول نقد رایج مملکت پیدا می‌کنی. چه خبر است؟! دویست تا تک تومن نه 200هزارتومن. یک سفر خارجی در پیش داری. خارج از شهر منظورم است.
کد خبر: ۸۹۴۸۸۶

اردیبهشت: این ماه هوا خوب است، اگر مجرد هستی یک پیشنهاد خوب برای ازدواج دریافت خواهی کرد. فکر ندارد. قبول کن. شاید آخرین پیشنهادت باشد. اگر متاهل هستی، پیشنهاد خوبی از طرف یکی از اپراتورهای تلفن همراه برای شارژ موبایلت دریافت خواهی کرد. حتما پیشنهادش را رد کن، چون آخر ماه از دیدن قبض موبایلت، شگفت‌انگیز خواهی شد.

خرداد: گمشده‌ای داری که در این ماه پیدا خواهد شد. شاید این گمشده یک کلید باشد، کلید خوشبختی. فقط مواظب باش شاید صندوقچه‌ای که با آن کلید، بازش می‌کنی، پر از قسط و قبض باشد. آن وقت باید تا آخر عمر قسط بپردازی و قبض روح شوی.

تیر: این ماه شاعر می‌شوی. در اثر گرما مشاعرت را از دست می‌دهی و حرف‌هایی می‌زنی که بقیه فکر می‌کنند، شعر است. فقط مواظب باش گاهی وزن و قافیه را رعایت کنی. این روزها شعر موزون بیشتر از شعر آزاد طرفدار دارد.

مرداد: یک مسافرت خارجی در پیش داری، البته در خواب. مواظب باش خیلی دور نروی، چون فردا صبح زود باید بیدار شوی و سرکار بروی، هر چند الان هم سرکاری. یک مسافرت داخلی هم در بیداری داری، یکی از بستگانتان در شهرستانی دور مریض شده و باید داروهایش را بخری و با مینی بوس برایش ببری.

شهریور: صاحب خانه جدید می‌شوی. صبر کنید. مثل این که طالعت را اشتباه خواندم. صاحبِ صاحبخانه جدید می‌شوی. بله این درست است. فصل اسباب کشی است و خانه‌ات را به چند متر بالاتر یا چند متر پایین‌تر انتقال می‌دهی. صاحبخانه جدید البته آدم خوبی است و می‌توانی اجاره خانه را دیر پرداخت کنی و علاوه بر آن گاهی از او پول دستی هم قرض بگیری.

علیرضا لبش

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها