مرد جوان که برادر معتاد خود را با ضربه چاقو از پای درآورده بود، از سوی پدرش بخشیده شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۹

به گزارش جام‌جم، اوایل دی سال گذشته، گزارش وقوع یک جنایت در خیابان 17 شهریور به بازپرس ایلخانی، قاضی ویژه قتل تهران گزارش شد. با هماهنگی قضایی، ماموران کلانتری 159 بی‌سیم، به خانه مورد نظر اعزام و با جسد مرد 34 ساله‌ای روبه‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود .عامل جنایت برادر مقتول بود که دستگیر شد.

وی با انتقال به پلیس آگاهی گفت: برادرم همیشه من و دیگر اعضای خانواده را اذیت می‌کرد و از دست او خسته شده بودیم. روز حادثه نیز برادرم ابتدا با من و پدرمان در مغازه درگیر شد و بعد به خانه آمد و خواهرم را کتک زد. بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و او را کشتم.

پسر جوان روز دوشنبه برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: از مرگ برادرم ناراحت هستم. هیچ وقت دوست نداشتم زندگی او این چنین پایان یابد و سرنوشت زندگی خودم نیز این چنین تیره شود. اعتیاد برادرم باعث شده بود هم به خودش و هم به اعضای خانواده‌مان آسیب برساند. مادرم به دلیل اعتیاد برادرم از دستمان رفت. پدرم به دلیل بدرفتاری‌ها و اعتیاد بیش از حد برادرم، با مشکلاتی روبه‌رو شده بود.

وی اضافه کرد: آن روز با هم مشاجره کردیم و چون اعضای خانواده‌ام را دوباره اذیت کرده بود، در یک لحظه اعصابم به هم ریخت و دیگر تحمل رفتار برادرم را نداشتم. با شدت گرفتن درگیری، چاقو را برداشتم و او را زخمی کردم که منجر به مرگش شد. سال‌ها باید با عذاب وجدان زندگی کنم.

این درحالی است که پدر داغدیده که از یک طرف پسرش را از دست داده و از طرف دیگر پسر دیگرش به اتهام قتل بازداشت شده، با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کرد.

با توجه به گذشت پدر مقتول، بزودی با دریافت آخرین دفاع از متهم، پرونده او برای محاکمه به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها