استقلال می‌تواند قهرمان این لیگ شود. در صورتی این اتفاق می‌افتد که سرانجام کادرفنی به یک ترکیب ایده‌آل برسد و بیش از این فرصت‌سوزی نکند.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۶

استقلال در حالی برابر سپاهان به تساوی بدون گل دست یافت که سپاهان چند وقتی است اوضاع و احوال مناسبی ندارد. با این حال سپاهان همیشه سپاهان و یک حریف جدی است، در نتیجه کسب یک مساوی از این تیم آن هم در آستانه دربی نتیجه خوبی محسوب می‌شود. با این حال استقلال بازهم خوب بازی کرد و بازهم شاهد تغییر در ترکیب این تیم بودیم. نکته‌ای که بشدت به تیم ضربه زده هرچند گاهی این تغییرات اجتناب‌ناپذیر است، اما متاسفانه هفته‌هاست که کادرفنی به این نکته بی‌توجه بوده که باید به یک ترکیب ثابت و ایده‌آل دست یابد وگرنه قهرمانی از کف استقلال می‌رود.

گرچه این حرف درستی است که گفته می‌شود بازیکنان استقلال در دیدار با سپاهان حواسشان به دربی بود و این‌که بتوانند مقابل پرسپولیس بازی کنند از سپاهان غافل شدند، با این حال حتی در این شرایط هم می‌توان بهتر بازی کرد. نه‌تنها مقابل سپاهان که در دربی هم می‌توان خوب بازی کرد و هم پرسپولیس را شکست داد به شرط آن‌که تیم بخوبی ارنج و کوچ شود چراکه بازیکنان استقلال از هر لحاظ از پرسپولیس بهتر است.

هواداران استقلال این روزها با ملاحظه نتایج اخیر و این‌که پرسپولیس ده امتیاز عقب‌افتادگی را جبران کرد و به استقلال رسید نگرانند. در صورتی که معتقدم الان دیگر وقت نگرانی نیست و همه استقلالی‌ها باید از تیم حمایت کنند. زمانی جای نگرانی بود که کارشناسان بارها در نیم فصل هشدار دادند که این تیم مریض است و نیاز به تزریق بازیکن جدید دارد. بارها گفتیم نوع بازی تیم یکنواخت است و در نیم‌فصل دوم حریفان دست استقلال را خوانده و کار مشکل می‌شود. با این حال آقایان به جای این‌که نقد فنی را بپذیرند، دلخور شدند. اما همان‌طور که گفتم الان وقت این حرف‌ها و نقد تیم نیست، معقتدم پرسپولیس را می‌توان شکست داد. استقلال نه‌تنها می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد که توانایی قهرمان شدن هم دارد، به شرطی که در این هفته‌های باقیمانده یک ترکیب ثابت و ایده‌آل برای تیم در نظر گرفته شود و با بهره‌گیری از توان بازیکنان به بهترین نحو آن را هدایت کرد.

صادق ورمزیار

مربی و کاپیتان پیشین استقلال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها