650 مورد پیشگیری از تخلف و ساخت و ساز غیرمجاز و 60 مورد تخریب بنای غیرمجاز در حریم دهگانه شهر تهران؛‌ این ماحصل فعالیت‌های نیروی‌های حریم‌بان شرکت شهربان شهرداری تهران در ایام نوروز است. این را ابوالقاسم چیذری، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران در نشست خبری صبح دیروز خود عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۴

به گزارش جام‌جم، چیذری در ادامه با اشاره به جزئیات حادثه کارواش سعادت‌آباد گفت: در جریان این حادثه در مجموع با پنج نفر از نیروهای شهربان برخورد شده، به این ترتیب که سه نفر از این نیروها که چماق به دست داشتند از کار اخراج شده‌اند و دو نفر دیگر که طبق فیلم‌های موجود با لگد به در ضربه می‌زدند، درحال حاضر در تعلیق هستند.

چیذری با تاکید بر این‌که ابزار نیروهای شرکت شهربان و حریم‌بان چماق نیست، گفت: با این حال اگر در برابر اجرای قانون، با ماموران ما برخوردی صورت بگیرد، آنها آموزش دیده‌اند و مجوز استفاده از باتوم و گاز اشک‌آور را دارند و می‌توانند در مواقع خاص از این وسیله‌ها برای دفاع استفاده کنند. وی افزود: در حادثه کارواش سعادت‌آباد، کاری که انجام شد قانونی بود چون افراد ساکن در کارواش متصرف هستند، اما روش اجرای ماموران شهربان ایراد داشت و ما با این نوع برخورد و اجرای حکم موافق نیستیم.

مدیرعامل شرکت شهربان در ادامه با اشاره به آموزش کنترل خشم و مدیریت هیجان به تمامی نیروهای این سازمان افزود: اولویت ما بر این است که با آموزش کنترل خشم و رفتار حرفه‌ای در موقعیت‌های بحرانی، از بروز برخوردهای اینچنینی جلوگیری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها