عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

حضور ظریف در مجلس شاید اوایل اردیبهشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: پیش بینی می کنیم هفته اول پس از تعطیلات مجلس با ظریف در مجلس جلسه ای داشته باشیم و گزارش وی در هفته دوم یا سوم اردیبشهت به صحن علنی مجلس ارایه شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۸
حضور ظریف در مجلس شاید اوایل اردیبهشت

عوض حیدرپور شهرضایی در گفت و گو با خبرنگارجام جم آنلاین، با اشاره به اینکه قبل از پایان مجلس نهم آقای ظریف در صحن علنی مجلس حضور یافته و گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در برجام ارایه خواهد داد گفت: اقدامات خوبی در راستای عملیاتی کردن برجام از سوی وزارت خارجه و مسئولان مربوطه انجام شده است که می تواند به عنوان آخرین سند نظارتی مجلس نهم در خصوص برجام از طرف وزارت خارجه به کمیسون ارایه شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس نهم ادامه داد: هفته آینده نیز مشغول بررسی بودجه خواهیم بود و پس از آن هفته اول اردیبهشت در حوزه های انتخابیه خواهیم بود و پیش بینی می کنیم هفته اول پس از تعطیلات مجلس با ظریف در مجلس جلسه ای داشته باشیم و پس از آن گزارش وی در هفته دوم یا سوم اردیبشهت به صحن علنی مجلس ارایه شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تاکید کرد: پس از بررسی بودجه مسایل مربوط به گزارش برجام از اولین اولویت های کمیسیون امنیت ملی خواهد بود.

وی همچنین درباره برگزاری نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای گزارش برجام گفت: چنانچه نیاز به این کار باشد این نشست برگزار خواهد شد اما قطعا طی این هفته و هفته آینده به دلیل رسیدگی به لایحه بودجه امکان برگزاری چنین نشستی نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها