باسلام و تبریک سال نوبه تمام دست‌اندرکاران زحمتکش روزنامه جام‌جم، بویژه ضمیمه فوق‌العاده خواندنی وآموزنده تپش. 14ساله بدون وقفه خواننده تپش هستم. هرچند پیام‌های زیادی ارسال کردم، ولی چاپ نشده است. حاج امیر خرم‌آبادی از دزفول
کد خبر: ۸۹۴۶۱۶

زحمتکشان تپش دست مریزاد... من یکی از خوانندگان تپش هستم که هر هفته پیگیرم. ولی متاسفانه مطلب مرا چاپ نمی‌کنید.

عبدالرضا مرادی شکیبا از تهران

تپش:تاکنون مطلبی از شما خواننده گرامی دریافت نکرده‌ایم.

من 14سال است تپش می‌خوانم. می‌خواستم یک کتاب چاپ کنم، اما همسرعزیزم همه نوشته‌ها را روانه سطل زباله کرد. سال خوبی داشته باشید.

عبدالله حبیبی از رباط کریم سلطان‌آباد

تپش:آخه چرا؟ مگه میشه؟

آرزو می‌کنم در سال جدید نیز به یاری خداوند همچنان سربلند باشید و با قلم و هوشمندی خود باعث روشن شدن راه برای بسیاری از مردم کشور عزیزمان ایران باشید. اولین شماره بعد از نوروز خیلی دیر به دستم رسید، احساس خفگی می‌کردم، اما به هرحال رسید و طبق معمول عالی بود. همه مطالبتان خیلی جالب و آموزنده است. برای شما در سال جدید بار دیگر آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهین نجارزاده از کرمان

از مطالب تپش بسیار ممنونم، چون با چاپ داستان‌های عبرت‌آموز باعث شده بسیاری از جوانان راه درست زندگی را انتخاب کرده و از عواقب کارهای خلاف آگاه شوند و عبرت بگیرند.

صابر حیدرزاده از استان گیلان، شهرستان املش

چهار سال است که تپش می‌خوانم خیلی آموزنده است و مطالب تکراری ندارد، آدم هر چقدر می‌خواند خسته نمی‌شود. تا به حال چهار بار پیام دادم، اما چاپ نکرده‌اید.

صفری از بستان‌آباد

با سلام و تبریک سال نو به تمامی کارکنان روزنامه. تغییراتی که در تپش داده شده آن را بسیار جالب و خواستنی کرده. به نظر من داستان و اتفاقات بیشتر خوانده می‌شود تا بحث کارشناسی، چون خواندن حوادث خودش آگاهی‌های لازم را می‌دهد.

علی دارابی از قوچان

تا حالا بارها پیشنهاد داده و انتقاد کرده‌ام، اما حتی یک بار هم چاپ نشده است. با تمام بی‌مهری شما فوق‌العاده هستید.

حسن عمندی‌ها از قزوین

تپش:شما فوق‌العاده هستید که همیشه همراه ما بوده‌اید.

تغییرات تپش در سال جدید فوق‌العاده بود و آن را خواندنی‌تر کرد. مطالب کوتاه و صفحه‌بندی مجله‌ای آن چیزی بود که در این سال‌ها در تپش دیده نمی‌شد. می‌خواستم از شما تشکر کنم به خاطر این‌که به پیشنهادات مخاطبان احترام می‌گذارید.

علیرضا ذولفقاریان از تهران

با سلام و ادب و احترام و تبریک سال نو به عوامل محترم روزنامه وزین جام‌جم بویژه هفته‌نامه تپش. لطفا برندگان را از شهرستان‌ها هم انتخاب کنید. من چندین بار شرکت کردم، ولی برنده نشدم.

فرزاد ستوده روش

تپش:برندگان به قید قرعه انتخاب می‌شوند و ما نقشی در انتخاب آنها نداریم.

من در نانوایی مشغول به کار هستم. هر چهارشنبه به شوق خواندن تپش و مطالب آموزنده آن جام‌جم را می‌خرم.

محمدی از ساوه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها