شاهکار بزرگ دنیای فوتبال شب گذشته یک پیروزی دیگر در لیگ برتر انگلیس کسب کرد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۱
لسترسیتی فقط با قهرمانی آرام می گیرد

به گزارش جام جم ورزشی ، لسترسیتی دو بر صفر میزبان خود ساندرلند را شکست داد. این شگفتی ساز فوتبال اروپا بار خود را آنچنان محکم بسته که اگر تمام پنج بازی پیش رو را ببازند باز هم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را از دست نمی دهند. هر دو گل لسترسیتی را جیمی واردی زد، بازیکنی که از ستاره های گران قیمت این فصل لیگ برتر جزیره بسیار بهتر و موثرتر بازی کرده است.

رانیری (سرمربی لسترسیتی) در حال تبدیل شدن به یک چهره تاریخی در لیگ برتر انگلیس است. لستر هم اکنون با 72 امتیاز صدرنشین دومین لیگ برتر فوتبال دنیاست. این تیم هم اکنون هفت امتیاز با تیم دوم جدول یعنی تاتنهام فاصله دارد.

آخرین باری که لسترسیتی در یک تورنمنت اروپایی بازی کرده بود، به فصل 01-2000 برمی‌گردد که آنها در جام یوفا بازی کردند. در مجموع روباه‌ها سه بار در رقابت‌های اروپایی شرکت داشته‌اند که در هیچ یک از آنها موفق نشده‌اند از مرحله نخست صعود کنند.

اولین حضور آنها در این رقابت‌ها در جام در جام اروپای فصل 62-1961 بود زمانی که در دور نخست به اتلتیکومادرید (3 بر یک) باختند. لسترسیتی در فصل 98-1997 هم در جام یوفا شرکت کردند که در آن فصل هم دوباره با اتلتیکومادرید روبه‌رو شدند و این بار هم (4 بر یک) باختند. سومین حضور روباه‌ها در فصل 01-2000 بود که در آن فصل با نتیجه 4 بر 2 مغلوب ستاره سرخ بلگراد شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها