با تصمیم کادر فنی تمرین امروز آنها تعطیل است و برانکو برای بازی با استقلال شاگردانش را از فردا (سه‌شنبه) تمرین می‌دهد. سرمربی قرمزها دیروز و در جریان ریکاوری بازیکنانش در درفشی فر در نشستی خبری حضور یافت و برای دقایقی پاسخگوی پرسش خبرنگاران بود.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۰

آنچه در ادامه می‌آید بخش‌هایی از صحبت‌های برانکو در آستانه بازی با استقلال است:

قبل از هر چیز دربازه بازی با ملوان بگویید

پیروزی خوبی را مقابل ملوان به‌دست آوردیم و از این بابت خوشحالم. بازیکنان‌مان از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی، بدنی، روحی و روانی آماده بودند و با این اعتماد به نفس توانستند یک بازی سخت را با پیروزی به پایان برسانند. وحدت بین بازیکنان و هو‌اد‌ا‌ران که بهترین هو‌اد‌ا‌ران جهان هستند در کنار مدیریت خوب باشگاه و در راس آن آقای طاهری، کیفیت مضاعفی به تیم ما داده است. از همین جا هم دعوت می‌کنم که هو‌اد‌ا‌ران جمعه آینده برای تماشای بزرگ ترین دربی آسیا به ورزشگاه بیایند.

از عملکرد خط دفاعی تیمتان راضی هستید؟

دفاع از خط حمله شروع می‌شود. مثلا در بازی با ملوان دوست دارم بگویید که ملوان بجز ضربه پنا‌لتی‌ که به اعتقاد ما درست نبود و ضربات آزاد زیادی که داور به آنها داد و ما را عصبانی کرد، چه موقعیتی داشت؟

اما آمار گل‌های خورده پرسپولیس زیاد است...

شاید این طور باشد، ما در برخی از بازی‌ها اشتباه‌هایی داریم اما کمتر به رقبایمان فرصت گلزنی می‌دهیم.

حالا نوبت بازی با استقلال است.

دربی تهران بزرگ ترین مسابقه آسیاست و دربی‌ها قاعده خاصی ندارند. مهم نیست که تیم‌ها در چه وضعیتی یا چه جایگاهی هستند و اهمیت ندارد کدام بازیکن در بازی هست و کدام نیست. همه تلاشمان را می‌کنیم که هو‌اد‌ا‌رانمان خوشحال شوند؛ چون این بازی برایمان بسیار مهم است و به احتمال زیاد، دربی تهران قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد. البته در این میان از استقلال خوزستان هم نباید غافل شویم، چون خوب بازی می‌کند، برنده می‌شود و فعلا هم در صدر جدول است. ما دوست داریم تا آخرین بازی لیگ با تمام قدرت‌مان ظاهر شویم و عادت به برنده شدن را همچنان ا‌د‌ا‌مه‌ دهیم.

این که گفتید به دنبال موفقیت در آسیا هستید، بلندپروازانه نیست؟

به هیچ‌وجه! با پر‌سپولیس قرارداد دو ساله بسته‌ام و این یعنی من و تیم اهداف زیادی داریم. مطمئنا فصل آینده در آسیا با آمادگی هر‌ چه‌ بهتر وضعیت بهتری خواهیم داشت. خوشحالم که کادر مدیریتی باشگاه با قهرمانی در لیگ ایران قانع نمی‌شود. هو‌اد‌ا‌ران بزرگ تیم بزرگ پر‌سپولیس از ما می‌خواهند در آسیا موفق شویم. همه می‌دانند که در بازی‌های آسیایی پر‌سپولیس صد هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند پس باید به این خواسته هو‌اد‌ا‌ران ارزش قائل شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها