روند رو به رشد پرسپولیس با پیروزی مهم برابر ملوان وارد مرحله جدیدی شد، حالا تیم برانکو یک گام بلند به سوی قهرمانی برداشته و با شرایط مطلوبی به استقبال دربی می‌رود؛ جایی که به نظر می‌رسد نتیجه آن قهرمان لیگ را تا حد زیادی مشخص خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۹

دیدار با ملوان یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس بود چراکه بازی در انزلی برای هر تیمی سخت است. این سختی کار برای تیم برانکو دو چندان بود زیرا بازی بعدی پرسپولیس دربی است و وجود چند بازیکن دو کارته ـ که در صورت گرفتن کار زرد بازی دربی را از دست می‌دادند ـ بر کیفیت بازی آنها تاثیر گذاشته بود. دربی جایی است که همه بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوست دارند در آن حضور داشته باشند به همین دلیل دیدار با ملوان برای خیلی از بازیکنان پرسپولیس شرایط منحصربه‌فردی بود. همین کمال کامیابی‌نیا که گل پیروزی تیم را به ثمر رساند و دربی را از دست داد، بازیکن فوق‌العاده تاثیر‌گذاری است که مطمئنا جایش در دربی خالی خواهد بود. به هر صورت سه امتیاز دیدار با ملوان برای پرسپولیس خیلی مهم بود و این تیم گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت.

البته دربی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت چه اتفاقی خواهد افتاد. پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد با این حال در کنار برخی نگرانی‌ها از جمله غیبت کامیابی‌نیا، در قلب دفاع و همچنین درون دروازه مشکل دارد که اگر این مشکل نبود، در حال حاضر شرایط به مراتب بهتری داشت. با این حال معتقدم دیگر بازیکنان می‌توانند جای کامیابی‌نیا را پر کنند و پرسپولیس با آرامش و روحیه مناسب به استقبال دیداری برود که به احتمال فراوان نتیجه آن قهرمان لیگ را مشخص می‌کند.

بواقع پرسپولیس با این برد وارد فاز جدیدی شد، تیمی که در ابتدای فصل بسیار ضعیف و متزلزل بود به لطف مربی باتجربه‌ای چون برانکو که به مرور افکارش را در تیم پیاده کرد و حضور مهره قابل اتکایی مثل کریم باقری که همواره یار و یاور پرسپولیس است، شرایط رو به رشدی را در پیش گرفت. طوری که بازیکنان جوان بی‌تجربه ابتدای فصل کم‌کم در ترکیب و افکار تاکتیکی تیم جا افتادند و امروز بازیکنانی باتجربه محسوب می‌شوند و این شرایط رو به جلو نوید روزهای بهتری را برای پرسپولیس می‌دهد.

جواد منافی - مربی و بازیکن سابق پرسپولیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها