سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل میلان تاکید کرد بیانکونری‌ یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۵

در حساس‌ترین بازی هفته سی و دوم سریA، یوونتوس در سن سیرو به مصاف میلان رفت و با این که ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید تا سه امتیاز حساس دیگر را به اندوخته خود اضافه کند و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شود.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یووه در پایان این بازی گفت: نمی‌توانم کسب این پیروزی را راحت توصیف کنم. بازی بسیار سختی بود و میلان با عملکرد خوبی که از خود نشان داد، شرایط را برای ما سخت کرده بود. بازی را بسیار بد شروع کردیم و تیم میزبان چند بار صاحب موقعیت شد و دروازه ما را تهدید کرد. نباید فراموش کنیم بوفون بسیار خوب کار کرد و چند بار با واکنش‌های عالی‌اش، دروازه ما را نجات داد.

وی ادامه داد: چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که موفق شدیم در این دیدار هم به پیروزی برسیم تا اختلاف خود را با ناپولی بیشتر کنیم و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شویم. میلان هم نشان داد تیم خوبی است و مهارت‌های بالایی دارد.

آلگری به این پرسش که آیا یوونتوس قهرمان خواهد شد نیز پاسخ داد: هنوز تکلیف نهایی قهرمانی مشخص نیست. رم بسیار خوب نتیجه گرفته و این توانایی را دارد که به امتیاز 84 برسد. ناپولی هم تعقیب‌کننده ماست و می‌تواند به امتیاز 89 برسد. بنابراین هنوز زود است درباره قهرمانی صحبت کنم. باید صبر کرد. یوونتوس به تلاش خود ادامه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها