یک سایت آلمانی از علاقه بوخوم برای حضور وحید هاشمیان به عنوان سرمربی جدید این تیم در فصل جدید خبر داد، اما ستاره سابق تیم ملی ایران این مساله را تکذیب کرد. هاشمیان در این باره به تسنیم گفت: خبرنگاران با من مصاحبه کردند و پرسیدند آیا دوست داری مربی بوخوم شوی که من هم پاسخ دادم، شاید یک روز دوست داشته باشم مربی بوخوم شوم، اما هیچ چیز معلوم نیست. این خبر اشتباه است و آن را تکذیب می‌کنم. هاشمیان در مورد حضور چند روزه‌اش در تمرینات تیم بوخوم اظهار کرد: در این مدت بر نحوه تمرین‌های بوخوم نظارت داشتم تا نکات جدیدی یاد بگیرم که خوب بود. هم‌تیمی‌های سابقم و باشگاه را هم در این مدت از نزدیک دیدم.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۳

واکنش انریکه به شکست بارسلونا

بارسلونا که مدت‌ها بود نمی‌باخت، دومین باخت متوالی را هم تجربه کرد و با یک گل مغلوب رئال سوسیه داد شد. حالا اختلاف این تیم با اتلتیکومادرید، تیم دوم جدول رده‌بندی و رئال مادرید، تیم سوم جدول رده‌بندی به ترتیب به سه و چهار امتیاز کاهش پیدا کرد، لوییس انریکه در این باره گفت: این شکست هشداری جدی برای ما بود. در برخی بازی‌های این فصل در آن سطح لازم نبودیم، اما اطمینان دارم که می‌توانیم با پیروزی در بازی‌های باقیمانده فصل به عنوان قهرمانی لالیگا برسیم. می‌خواهم در بازی بعدی‌مان مقابل والنسیا، هوادارانمان ورزشگاه نیوکمپ را کاملاً پر کنند. این فرصتی مناسب برای ماست تا نشان دهیم که بهترین تیم جهان هستیم.

رکورد تازه کریس

کریستیانو رونالدو شنبه‌شب برابر ایبار تعداد گل‌هایش را در این فصل لالیگا به 30 رساند. مهاجم پرتغالی ر‌ئال‌ ماد‌رید ششمین فصل پیاپی است که 30 گل در لالیگا به ثمر می‌رساند. او تنها در اولین فصل حضورش در ر‌ئال‌ ماد‌رید نتوانست 30 گل بزند. رونالدو در 29 بازی این فصل در لیگ، 26 گل به ثمر رسانده است. میانگین گل‌های او در فصل 16 2015، 93/0 گل در هر بازی است. گلزنی برابر ایبار او را در کنار ژوناس و گونسالو ایگواین، برترین گلزنان اروپا قرار داد. آمار او در این شش فصل باعث شده است این مهاجم پرتغالی، سه بار برنده کفش طلا شود. تنها سه بازیکن در تاریخ لالیگا در یک فصل، بیشتر از 30 گل به ثمر رسانده است؛ لیونل مسی، دیه‌گو فورلان و ساموئل اتوئو.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها