هفته گذشته بعد از مصاحبه خبرنگار ایسنا با کیومرث پوراحمد، کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون، شاهد برخی حاشیه‌سازی‌ها و بی‌انصافی‌ها علیه رسانه ملی بودیم.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۰

کیومرث پوراحمد بتازگی در متنی مختصر با عنوان «شکستن یک عهد قدیمی» از دوستی قدیمی خود با رسانه ملی و مدیران و برنامه‌سازان آن نوشت. پوراحمد از صمیمیت در برنامه خندوانه و صداقت تهیه‌کننده آن گفت و رامبد جوان را دوست زلال و دلپذیر خود معرفی کرد. او همچنین دل پُری از برخی قلم‌ها و سایت‌ها و شبکه‌های مجازی داشت که با حاشیه‌سازی و تغییر بارکلامی او در مصاحبه با ایسنا به هجمه علیه رسانه ملی پرداختند.

صداقت قلم و بیان استاد پوراحمد تا جایی است که سیدعلی احمدی، تهیه‌کننده خندوانه را بر آن داشت تا در ادامه نوشتار استاد، این‌گونه بنویسد: «همان‌طور که ایشان در متن گلایه‌آمیز خود ذکر نموده‌اند، برنامه‌های تولیدی و ضبطی در محدوده‌ای زمانی باید پخش شوند. چنانچه گفت‌وگوها به درازا بینجامد، عوامل برنامه‌ساز چاره‌ای جز حذف بخش‌هایی از گفت‌وگو ندارند. این مهم را همه از جمله مهمانان مدعو و کسانی که حداقل اطلاعات از برنامه‌سازی دارند، می‌دانند. حال برخی رسانه‌های وابسته به جناحی خاص قسم یاد کرده‌اند که به هر طریق و با تمسک به هر حربه‌ای حتی بداخلاقی‌هایی که سبب رنجش استاد و پیشکسوت سینمای ایران آقای پوراحمد شده است، این رسانه عمومی را مورد بی‌مهری قرار دهند. برنامه خندوانه طی سه فصل پخش برنامه خود توانسته است مخاطبان بی‌شماری را جذب کند، به طوری که برای هر برنامه آن فقط میلیون‌ها پیامک ارسال می‌شود و در نظرسنجی‌های مردمی نیز به عنوان برنامه پیشتاز و مورد لطف مخاطبان انتخاب شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها