رئیس دفتر مقام معظم رهبری، خاطره‌ای از سفر خود به عتبات عالیات و دریافت نامه‌ای از یک دختر 16 ساله خطاب به رهبر معظم انقلاب بیان کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۴

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه اعضای شورای عالی مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: آن دختر در حرم مطهر امیرمومنان(ع) نامه‌ای به من داد که هر وقت آن را می‌خوانم، بغض گلویم را می‌گیرد. آن دختر خطاب به مقام معظم رهبری خواهشی کرده و نوشته بود در جلسه‌ای که با خبرگان رهبری داشتید، سخنی گفتید با این مضمون که احتمال دارد در دوره جدید بحث انتخاب رهبر آینده باشد که دلم را شکستید. دلم شکست و از خدا می‌خواهم که هر چه عمرم هست از من بگیرد و به شما بدهد.

توصیه‌های آیت‌الله موسوی‌اردبیلی به جامعه دانشگاهی

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی گفت: کسانی که دانشگاه‎ها را از مسائل شرعی جدا می‌کنند در حقیقت ظلمی بزرگ مرتکب شده‎اند. به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار با محمد ابراهیم فقیه‌زاده، رئیس و جمعی از مدیران جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: نباید این فکر در جامعه رشد کند که کسی که عنوان خود را دانشگاهی خطاب کرد، باید با دین و شریعت وداع کند.

آغاز تبلیغات انتخاباتی از دوم اردیبهشت

حسینعلی امیری، قائم‌مقام و سخنگوی وزارت کشور در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما ضمن بیان این‌که همه احکام و مقررات مربوط به مراحل مختلف مرحله نخست انتخابات مجلس برای مرحله دوم نیز صدق می‌کند، از آغاز تبلیغات نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت خبر داد.

دیدار برخی نمایندگان مجلس نهم با احمدی‌نژاد

مهر نوشت: تعدادی از نمایندگان مجلس با احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق دیدار می‌کنند. بر اساس این گزارش، این دیدار که در چارچوب دیدارهای نوروزی صورت می‌گیرد در ولنجک برگزار می‌شود. احمدی‌نژاد هفته گذشته به آمل سفر کرده بود.

تاکید آیت‌الله نوری‌همدانی بر وحدت شیعه و سنی

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید در دیدار جمعی از معتمدان، بزرگان قبایل و هیات امنای مساجد شیعیان جنوب شرق ایران بر وحدت و همدلی بین شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: داعش، تکفیری‌ها و وهابی‌ها تشکیل شده‌اند تا ما مشغول شویم و رژیم صهیونیستی و آمریکا نفس راحت بکشند. به گزارش فارس، وی تاکید کرد: همه ما باید همراه و کنار هم باشیم.

جزئیاتی‌ تازه از توئیت جنجالی هاشمی

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره توئیت جنجالی منتسب به هاشمی‌رفسنجانی گفت: توئیت جنجالی را مسئول سایت هاشمی بدون هماهنگی گذاشته بود. به گزارش فارس، غلامعلی رجایی افزود: آقای هاشمی به عنوان شخصیت برجسته کشور و منطقه، فرصت ندارند که خودشان توئیتری اداره کنند، بنابراین کسانی که به ایشان علاقه‌مند و مرتبط با سیاست‌های رسمی شان هستند، این شبکه‌ها را اداره می‌کنند و مسئول سایت آقای هاشمی متن توئیتی را مطابق برداشت خود از یک موضوع نوشت و به همین دلیل با ایشان هم برخورد شد.

علی مطهری: نامزد نایب‌رئیسی مجلس دهم می‎شوم

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت: این‌روزها بسیاری از مردم و خبرنگاران از من می‌پرسند که آیا تصمیم نداری برای ریاست یا نایب‌رئیسی مجلس آینده در انتخابات هیات رئیسه آن شرکت کنی؟ به گزارش ایرنا، وی افزود: برای آن‌که یک پاسخ عمومی داده باشم، عرض می‌کنم که فعلا تصمیم دارم برای نایب رئیسی مجلس دهم نامزد شوم.

جبهه مشترک شیعه و سنی علیه داعش

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی در همایش شهدای مدافع حرم سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: شما امروز می‌بینید که شیعه و سنی در کنار هم ایستاده‌اند و با دشمن در یک جبهه می‌جنگند، حتی ایزدی‌ و مسیحی‌ها نیز به این جبهه پیوستند، این همان دستاوردی است که امروز نصیب ما شده و تمام آن را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

برگزاری نشست فوق‌العاده برای بررسی گزارش برجام

سایت خانه ملت به نقل از حسین سبحانی‌نیا، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نوشت: به احتمال بسیار زیاد در هفته جاری این کمیسیون نشست فوق‌العاده‌ای را برای دریافت و بررسی گزارش سه ماهه دستگاه دیپلماسی درباره نحوه اجرای برجام برگزار خواهد کرد تا مقامات مربوط در این جلسه گزارش خود را ارائه کنند. علی لاریجانی نیز با اشاره به دستاوردهای برجام در بستن پی.‌ام‌.دی و لغو قطعنامه‌های شورای امنیت گفت: موافقم که وزارت خارجه گزارشی درباره روند اجرای تعهدات ایران و 1+5 به مجلس ارائه کند.

بروجردی: تحریم‌کنندگان متضرر اصلی تحریم‌ها بودند

آنتی کایکونن، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس فنلاند ظهر دیروز با علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا، بروجردی در ابتدای این دیدار تاکیدکرد: متضرر اصلی تحریم‌های وضع شده علیه ایران، تحریم‌کنندگان و شرکت‌های تجاری و نهادهای اقتصادی آنها بوده‌اند و در این دوران نه‌تنها چرخ حرکت روبه‌جلوی اقتصاد ایران از حرکت نایستاد بلکه با شکوفایی توان داخلی براساس احساس نیاز کشور، ما شاهد پیشرفت‌های هرچه بیشتر در عرصه‌های مختلف فناوری محور بودیم.

اعلام قطعی نتیجه انتخابات اصفهان از سوی شورای نگهبان

مرتضی طبیبی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان اصفهان به تسنیم گفت: هیچ توافقی میان شورای نگهبان و وزارت کشور برای حضور نفر ششم انتخابات اصفهان در میان نیست و تصمیم آخر و نهایی، برگزاری انتخابات میاندوره‌ای است. این در حالی است که محمدحسین مقیمی، رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به معرفی آجدانی به جای مینو خالقی در حوزه انتخابیه اصفهان گفته است که وزارت کشور آقای آجدانی را به جای خانم خالقی به شورای نگهبان معرفی کرده و قاعدتا آنها هم باید این انتخاب را بپذیرند.

ابهام در رفع تحریم‌ها

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره این‌که نحوه تجارت با ایران هنوز مبهم است، نوشت که برخی سران اروپایی از جمله رئیس‌جمهور فرانسه خواستار شفافیت بیشتر قوانین تحریمی آمریکا در قبال ایران شده‌اند. به گزارش فارس به نقل از این خبرگزاری آمریکایی، احتمال روی کار آمدن یک رئیس‌جمهور جمهوریخواه در آمریکا و گلایه‌های اسرائیل، کشورهای عربی و اعضای کنگره از اقدامات منطقه‌ای ایران از دیگر عواملی است که به نوشته آسوشیتدپرس، بر این ابهام افزوده است.

نشست منتخبان تهران با نمایندگان اصلاح طلب مجلس

نشست مشترک نمایندگان منتخب تهران در مجلس دهم با جمعی از نمایندگان اصلاح‌طلب و معتدل مجلس نهم، ظهر دیروز به میزبانی محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در محل مجلس برگزار شد. بهروز نعمتی، نماینده تهران با اعلام این خبر به ایسنا گفت: این جلسه با حضور نمایندگان منتخب و به منظور هم‌اندیشی و آشنایی با حوزه فعالیت نمایندگان برگزار شد.

تذکر درباره اسکناس‌های جدید 5000 تومانی

فارس نوشت: علیرضا سلیمی، نماینده مردم دلیجان در تذکر شفاهی به هیات رئیسه مجلس گفت در اسکناس‌های جدید 5000 تومانی نقشه خلیج‌فارس و آرم هسته‌ای حذف شده است. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: با مقایسه اسکناس‌های جدید با قدیم به آسانی این موضوع مشخص می‌شود. بر چه اساسی این کار صورت گرفته است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها