استقلال با ارائه یک بازی احتیاط آمیز، دیدار پیش از دربی را به سلامت به پایان رساند تا بدون تلفات به دیدار پرسپولیس برود.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۴
تساوی بدون گل استقلال و سپاهان

به گزارش جام جم آنلاین، در این دیدار که در حضور 50 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، آبی پوشان پایتخت مقابل حریف اصفهانی خود با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند و در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

در نیمه نخست، دو تیم بازی پایاپای، درگیرانه و کم افت و خیزی را در میانه میدان به نمایش گذاشتند به طوریکه موقعیت های خطرناکی بر روی دروازه ها ایجاد نشد.

آبی پوشان پایتخت در نیمه نخست سعی داشتند تا از کناره ها به ویژه حرکات خسرو حیدری از جناح راست به دروازه رحمان احمدی سنگربان زردپوشان اصفهان نزدیک شوند، اما مهاجمان استقلال از اندک فرصت های خود به خوبی استفاده نکردند.

اما بازیکنان تیم بحران زده سپاهان که پیش از آغاز بازی، خبرهایی مبنی بر ایجاد تنش در اردوی این تیم شنیده می شد، در نیمه اول در اندیشه بسته نگهداشتن دروازه تیم خودی و ضد حملات سرعتی بودند اما در این امر ناکام عمل کردند تا با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

شاگردان ایگور استیماچ سرمربی کروات سپاهان در اوایل نیمه دوم با دوندگی بسیار نبض بازی را در دست گرفتند و حملات پراکنده ای را بر روی دروازه سید مهدی رحمتی سنگربان استقلال طراحی کردند، اما لوسیانو پریرا و رسول نوید کیا نتوانستند از موقعیت های خود بهره ببرند.

آبی پوشان استقلال که در نیمه دوم بازی محتاطانه ای را در دستور کار خود قرار داده بودند، در دقیقه 79 بر روی یک ضد حمله سرعتی از جناح راست و سانتر آرش برهانی صاحب یک موقعیت ایده آل شدند، اما احمدی ضربه سر سجاد شهباززاده را دفع کرد تا این تیم با نتیجه تساوی دنبال شود.

شاگردان پرویز مظلومی در اواخر نیمه دوم، حملات پر دامنه ای را بر روی دروازه حریف تدارک دیدند تا بتوانند با برتری مقابل سپاهان به صدر جدول رده بندی باز گردند، اما در امر گلزنی ناموفق عمل کردند تا با تساوی به استقبال شهرآورد پایتخت بروند.

در دیگر دیدار عصر امروز، تیم تراکتورسازی تبریز در اصفهان با نتیجه دو بر یک از سد ذوب آهن گذشت و به مکان چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها