رییس کمیسیون اصل نود مجلس نهم با اشاره به انتقادات مطرح شده از سوی فدراسیون فوتبال نسبت به گزارش کمیسیون اصل نود در رابطه با رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال گفت: فدراسیون بهتر است به جای بیانیه دادن و انتقاد نسبت به گزارش کمیسیون اصل نود پاسخ های خود را به مراجع قضایی ارایه بدهد.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۱
فدراسیون فوتبال به جای بیانیه و انتقاد به مراجع قضایی پاسخگو باشد

محمد علی پورمختار در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به پاسخ فدراسیون فوتبال درباره پرونده فساد در فوتبال که در کمیسیون اصل نود رسیدگی شده و انتقاداتی که این فدراسیون نسبت به گزارش مطرح کرده است گفت: صحبت های بسیاری در رابطه با این موضوع در کمیسیون انجام شد بنابراین فدراسیون فوتبال بهتر است به جای بیانیه دادن و انتقاد نسبت به گزارش کمیسیون اصل نود پاسخ های خود را به مراجع قضایی ارایه بدهد.

وی ادامه داد: آن زمانی که فدراسیون می بایست پاسخ های لازم را می داد این کار صورت نگرفت پس در آینده باید در قوه قضاییه پاسخگو باشد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در ادامه در مورد آخرین مراحل رسیدگی به پرونده شکایت از برخی سفارتخانه ها در کمیسیون اصل نود اظهار داشت: ازبرخی سفارتخانه ها از جمله تایلند و قبرس به دلایل سیاسی،بازرگانی،اقتصادی و عملکرد آنان شکایاتی صورت گرفته است که همچنان در کمیسیون در حال رسیدگی است.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس نهم با اشاره به اینکه اتمام رسیدگی به این پرونده در کمیسیون تا پایان مجلس نهم بعید به نظر می رسد ادامه داد: برای رسیدگی بهتر به این کمیسیون ضرورت دارد بازدیدهایی از سوی اعضای کمیسیون از آن سفارت خانه ها صورت گیرد بنابراین با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا پایان مجلس نهم باقی نمانده است بعید است این پرونده در مجلس نهم به اتمام برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها