هفته سی و دوم لالیگا؛

شکست بارسلونا مقابل سوسیه‌داد

تیم فوتبال بارسلونا در هفته سی و دوم رقابتهای لالیگا در زمین سوسیه داد نتیجه را واگذار کرد تا دومین باخت متوالی خود را در این رقابتها متحمل شود و قهرمانی‌اش به مخاطره بیفتد.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۴
شکست بارسلونا مقابل سوسیه‌داد

به گزارش جام جم ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در ادامه هفته سی و دوم رقابتهای لالیگا در زمین سوسیه داد به میدان رفت و برابر این تیم یک بر صفر شکست خورد. بارسلونا از سال ۲۰۰۷ تاکنون نتوانسته سوسیه داد را در ورزشگاه آنوئتا شکست دهد.

بارسلونا که هفته گذشته ال کلاسیکو را به رئال مادرید واگذار کرده بود در حالی به مصاف سوسیه داد رفت که سوارس، اینیستا، راکیتیچ و آلبا را در ترکیب نداشت. هنوز ۵ دقیقه از بازی نگذشته بود که میزبان به گل رسید. یک سانتر از راست با پرواز بلند مایکل اوبارزابال و ضربه سر دیدنی او به تیر مخالف همراه شد تا بارسلونا خیلی زود یک گل دریافت کند.

در ادامه بازی یاران تیم سوسیه داد در محوطه جریمه خودی تجمع کردند و فضا را به مهاجمان بارسلونا ندادند. در این بین دروازه بان تیم میزبان دو بار با واکنش های عالی خود مانع گلزنی شاگردان انریکه شد تا بارسلونا نیمه نخست را بازنده به رختکن برود.

در آغاز نیمه دوم مسی یک فرصت خوب را پشت مدافعان حریف از دست داد. با آمدن اینیستا و جوردی آلبا فشار حملات بارسلونا بیشتر شده بود ولی خبری از گلزنی نشد. شوت دیدنی اینیستا که با واکنش استثنایی دروازه بان میزبان همراه شد از جمله فرصت های خوب بارسلونا برای گلزنی بود. در دقیقه ۷۴ مسی بهترین موقعیت گلزنی را برای بارسلونا از دست داد. بعد از آن تلاش شاگردان انریکه بی اثر ماند و بارسلونا این بازی را یک بر صفر واگذار کرد.

تیم بارسلونا با این شکست در دو هفته ۶ امتیاز از دست داد و حالا با ۷۶ امتیاز صدرنشینی خود را به مخاطره انداخته است. اتلتیکو مادرید با ۷۳ و رئال مادرید با ۷۲ امتیاز دوم و سوم هستند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها