ماموران کلانتری گاندی در جریان دو عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی موفق به دستگیری سه سارق فراری شدند.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۳

به گزارش جام‌جم، ماموران کلانتری گاندی سحرگاه جمعه هنگام گشتزنی به سرنشین یک خودروی وانت دو کابین که در حال زاغ‌زنی خانه بود مشکوک شدند. با بررسی پلاک خودرو مشخص شد، وانت چند روز قبل در باقرشهر سرقت شده است. راننده وانت که متوجه حضور پلیس شده بود، به سمت بزرگراه مدرس گریخت. ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، چند بار به راننده اخطار دادند، اما او همچنان به فرارش ادامه داد. در این مرحله لاستیک خودرو هدف شلیک پلیس قرار گرفت، اما سارق با خودروی پنچر به فرارش ادامه داد و به سمت بزرگراه حقانی رفت. پس از طی مسافتی متهم کنترل خودرو را از دست داد و با گاردریل کنار خیابان برخورد کرد.

سرگرد محمد افشاری، رئیس کلانتری 103گاندی در این باره به جام‌جم گفت: مرد جوان با رها کردن خودرو به صورت پیاده به فرارش ادامه داد که مامور پس از شلیک تیر هوایی، او را از ناحیه پا هدف گلوله قرار داده و زمینگیر کرد.

شلیک 11 گلوله

وی در ادامه از دستگیری دو سارق لوازم داخل خودرو با شلیک 11 گلوله خبر داد و افزود: ساعت ۲۳ جمعه در پی شکایت زنی درباره تخریب شیشه خودرویش و سرقت لوازم داخل آن، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد. دختر جوان عنوان کرد، سارقان دو پسر موتورسوار بودند که موفق به دستگیری آنها نشده است.

با اجرای طرح مهار، ماموران موفق شدند پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت، دو سارق جوان را ‌شناسایی کنند. متهمان با مشاهده واحد گشت پلیس با سرعت بالایی اقدام به فرار کردند و لوازم سرقتی را به اطراف پرت می‌کردند. سرانجام ماموران که راهی جز تیراندازی نداشتند با شلیک 11 گلوله دزدان خشن را متوقف کردند و یکی از دزدان که از ناحیه پا مجروح شده بود، روانه بیمارستان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها