معاون اعتبارات بانک صادرات از آغاز صدور کارت های اعتباری خرید کالای با دوام ایرانی ویژه بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: این کارت ها بدون ضامن و وثیقه است و صرفا با گواهی کسر از حقوق در اختیار واجدان شرایط قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۹
صدور کارت های اعتباری ویژه بازنشستگان کشوری

به گزارش جام جم آنلاین ، شعبانعلی داورپناه افزود: براساس تفاهم نامه میان صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات مقرر شد ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تحت عنوان کارت های اعتباری خرید کالاهای بادوام ایرانی دراختیار بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حداقل موجودی این کارت ها ۲ میلیون و حداکثر آن ۶ میلیون تومان است افزود: این کارت ها به بازنشستگانی که تا سقف ۱,۵ میلیون تومان حقوق دریافت می کنند؛ تعلق می گیرند.

معاون اعتبارات بانک صادرات افزود: این کارت ها معادل ۴ برابر حقوق دریافتی بازنشستگان است. به عنوان مثال اگر بازنشسته ای ۱,۵ میلیون تومان حقوق بگیرد کارت اعتباری ۶ میلیون تومانی در اختیارش قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بازپرداخت این اعتبار ۲۴ ماهه با نرخ سود ۱۲ درصد است، گفت: مشمولان بعد از دریافت کارت حداکثر سه ماه فرصت دارند تا از این اعتبار استفاده کنند.

داورپناه افزود: دارندگان این کارت ها می توانند از فروشگاه ها و پایانه هایی که وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده است کالای بادوام ایرانی خریداری کنند.

وی درباره نحوه دریافت این کارت ها نیز گفت: بازنشستگان صندوق بازنشسته کشوری می توانند با مراجعه به سایت WWW.bsi.ir و در قسمت خرید کالای ایرانی وارد شوند و مشخصات فردی مانند شماره ملی، شماره حساب، شماره تلفن همراه و دیگر مشخصات فردی را وارد و در پایان نام نویسی کد رهگیری خود را دریافت کنند.

معاون اعتبارات بانک صادرات گفت: به محض آنکه نام نویسی تکمیل شد، سقف اعتبار مشمول به وی اعلام می شود و حداکثر ۵ روز بعد از نام نویسی، کارت به شعبه درخواست کننده ارسال و متقاضی می تواند از آن شعبه کارت خود را دریافت کند.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها