سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اعلام کرد هنوز پیشنهادی برای بازیکن تیمش از باشگاه لسترسیتی انگلیس نیامده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۰
گل‌محمدی: هنوز پیشنهادی از لسترسیتی برای شکاری نیامده است

به گزارش جام جم ورزشی ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور با اشاره به حساسیت بازی فردا گفت: بازی فردا هم برای ذوب آهن و هم برای تراکتور بازی تعیین کننده‌ای خواهد بود. تیم برنده می‌تواند امیدوار به قهرمانی باشد و تیم بازنده ممکن است حتی برای کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا نیز به مشکل بر بخورد. احتمالا فردا شاهد بازی جذابی خواهیم بود و مهم‌ترین مساله‌ای که می‌تواند در بازی فردا برای ما تعیین‌کننده باشد تمرکز بر خط دفاع و حمله است و اگر بتوانیم مثل بازی با بنیادکار تمرکز را در 90 دقیقه حفظ کنیم می‌توانیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و برنده شویم.

وی در رابطه با اشتباهات تیم ذوب‌آهن در خط دفاع در بازی‌های قبلی، اظهار کرد: نباید فردا اشتباهات فردی‌مان را تکرار کنیم چون تراکتور به راحتی می‌تواند از اشتباهات تیم مقابل استفاده کند. اگر بتوانیم تمرکزمان را در خط دفاع حفظ کنیم می‌توانیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با اظهارنظر قاسم حدادی‌فر و انتقادش نسبت به باشگاه، گفت: از بازیکنان بزرگی مثل قاسم انتظارات بیشتری دارم و او به عنوان یکی از باتجربه‌های تیم نباید این مساله را رسانه‌ای می‌کرد و بهتر بود با مسئولین باشگاه حرف می‌زد ولی طی جلسه‌ای که با قاسمی داشتیم همه چیز خوب پیش رفت. باید آرامش تیم را در دو ماه آینده که روزهای سختی برای ذوب آهن خواهد بود حفظ کنیم.

وی در رابطه با پیشنهادی که از لسترسیتی برای رضا شکاری رسیده است، گفت: هنوز پیشنهادی نیامده و اطلاعی از این پیشنهاد ندارم. جلسه‌ای هم در رابطه با این موضوع برگزار نشده اما احساس می‌کنم این مساله روی تمرکز رضا تاثیر گذاشته است و در تمرین‌ها تلاش زیادی از خودش نشان نمی‌دهد. نگران این موضوع هستم و نمی‌خواهم به خاطر مسائلی که هنوز معلوم نیست، آینده بازیکن جوانی مثل رضا شکاری به خطر بیفتد. در حال حاضر نیز صلاح نمی‌دانم هیچ بازیکنی از تیم جدا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها