عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: : براساس تقویم زمانی و تقسیم کاری که صورت گرفته است در صورتی که بدون وقفه کار بررسی را انجام دهیم به احتمال قوی بررسی و تصویب برنامه ششم در مجلس نهم به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۳۹۲۴
به احتمال قوی کار بررسی برنامه ششم در مجلس فعلی پایان خواهد یافت

غلامرضا نوری در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به تصویب کلیات برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق که هفته گذشته صورت گرفت گفت: با توجه به تمهیداتی که انجام گرفته و جلساتی که تا کنون داشتیم شده به خصوص جلسه ای که هفته گذشته با حضور آقای نوبخت معاون رییس جمهور برگزار کردیم موضوع را به شکل آیین نامه ای پیش بردیم و در این زمینه کارگروه هایی برای سرعت بیشتر تشکیل شد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس نهم ادامه داد: 4 کارگروهی که در این زمینه تشکیل شد به صورت تخصصی و حتی روزهای تعطیل مجلس به ادامه کار می پردازند و عزم و اراده ای میان نمایندگان برای تسریع در روند بررسی وجود دارد تا پس از بررسی آن را به مدیریت کشور ارایه دهیم.

این عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تصریح کرد: براساس تقویم زمانی و تقسیم کاری که صورت گرفته است در صورتی که بدون وقفه کار بررسی را انجام دهیم به احتمال قوی بررسی و تصویب برنامه ششم در مجلس نهم به پایان خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها