پیش‌بینی وضعیت آب و هوا

شرق ایران بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که امروز در شرق کشور و بخش‌هایی از نواحی مرکزی ابر، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۹
شرق ایران بارانی می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین ، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: ‫ﺑﺮاﺳﺎس تحلیل آخرین ﻧﻘﺸﻪ ﻫﺎ و داده ﻫﺎی ﻫﻮاﺷﻨﺎسی‪ ،‬طی اﻣﺮوز ﺑﺮای ﻧﻮاحی مرکزی‪ ،‬داﻣﻨﻪ ﻫﺎی اﻟﺒﺮز ﺷﺮقی، ‬مرکز‪ ،‬زاﮔﺮس مرکزی‪ ،‬ﺟﻨﻮب ﺷﺮق و ﻣﻨﺎطقی از ﺷﺮق و ﺷﻤﺎل ﺷﺮق کشور‪ ،‬اﻓﺰایﺶ‬ ‫اﺑﺮ‪ ،‬ رﮔﺒﺎر ﺑﺎران ﮔﺎهی ﺑﺎ رﻋﺪ و ﺑﺮق و وزش ﺑﺎد پیش بینی می ﺷﻮد‪.

احد وظیفه افزود: فردا یکشنبه نیز در ﺑﺮخی ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻧﻮار شرقی کﺸﻮر‪ ،‬در ﺑﻌﺪازﻇﻬﺮ افزایش اﺑﺮ‪ ،‬ ﺑﺎرش پراکنده ﮔﺎهی ﺑﺎ رﻋﺪ و ﺑﺮق و وزش ﺑﺎد رخ ﺧﻮاﻫﺪ‬ ‫داد‪.

به گفته وی، از ﺑﻌﺪازﻇﻬﺮ روز یکﺸﻨﺒﻪ ﺑﺎ تاثیر ﻣﻮج دیگری از ﺷﻤﺎل ﻏﺮب و ﻏﺮب‪ ،‬اﺑﺘﺪا در این ﻣﻨﺎﻃﻖ و در روز دوﺷﻨﺒﻪ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﻣﻨﺎﻃﻖ ذکر ﺷﺪه‪ ،‬در داﻣﻨﻪ ﻫﺎی ﻏﺮبی و مرکزی اﻟﺒﺮز ﺷﺎﻫﺪ رﮔﺒﺎر و رﻋﺪ و ﺑﺮق و‬ ‫وزش ﺑﺎد خواهیم ﺑﻮد‪.‬‬

سازمان هواشناسی کشور امروز برای تهران هوایی نیمه ابری، بعدازظهر افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط رعد و برق و باران و وزش باد پیش‌بینی کرده است. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۲۱ و ۱۲ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها