تحلیل گران اقتصادی سینما با عنایت به رقم فروش محصولات سینمایی، می گویند استقبال تماشاگران بین المللی از آن ها، بیشتر از تماشاگران آمریکایی است.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۱
استقبال خوب بین المللی

به گزارش جام جم آنلاین ، این تحلیل گران به این نکته اشاره می کنند که در بعضی موارد، فروش بین المللی فیلم ها بسیار بالاتر از رقم فروش آن ها در آمریکا بوده است.

نشریه اسکرین اینترنشنال در گزارش تازه اش، رقم فروش تعدادی از فیلم های پرسروصدای هالیوودی در دیگر کشورهای جهان را منتشر کرده است.

به نوشته این نشریه، فروش بین المللی فیلم های «بتمن علیه سوپرمن»، «زوتوپیا» و «پاندای کونگ فویی 3» تا به امروز به 681، 500 و325 میلیون دلار رسیده است.

دو فیلم «از گور برگشته» لیوناردو دی کاپریو و «ددپول» رایان رینولدز هم تا به حال 334 و 400 میلیون دلار در کشورهای خارجی فروش داشته اند.

این در حالی است که فیلم های «بتمن علیه سوپرمن»،«زوتوپیا» و «ددپول» در آمریکا فروش هایی 261، 276 و 355 میلیون دلار داشته اند.

اهل فن می گویند کمپانی های فیلم سازی هالیوودی چند سال است که حساب ویژه ای بر روی رقم فروش محصولات خود در کشورهای خارجی باز کرده اند.

این حساب ویژه باعث شده تا با وجود عدم موفقیت بالای مالی فیلم های سینمایی در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا، کمپانی های فیلم سازی قسمت های تازه این فیلم ها را در دستور کار تولید خود قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها