سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: جاده چالوس - کرج به منظور اجرای عملیات ایمن سازی و تثبیت سنگ های مسیر، به مدت سه روز بسته خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۸
جاده چالوس-کرج از امروز تا 24  فروردین مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین ،زمان اکبرپور در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ریزش پی درپی سنگ به ویژه در ماه گذشته در منطقه هریجان و کمرزرد جاده کندوان عملیات تثبیت سنگ ها در این مناطق انجام می شود.

وی تصریح کرد: بدین منظور جاده چالوس - کرج از فردا یکشنبه 22 فروردین به مدت سه روز از ساعت 6 صبح تا 8 شب سه شنبه برای اجرای عملیات ایمن سازی و تثبیت سنگ های مسیر که در نهایت منجر به افزایش امنیت تردد خودروهای دراین مسیر می شود بسته خواهد شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس افزود: ایجاد خاکریز در کناره این مسیر با ارتفاع و عرض حدود سه متر و حداقل به طول 50 متر برای نگهداری سنگ ها مرحله نخست این عملیات است.

وی افزود: در مرحله بعدی با بررسی کارشناسی و با بیل مکانیکی ایجاد حالت پلکانی شیبدار در این مناطق برای هدایت سنگ ها به سمت کوه صورت می گیرد.

اکبرپور گفت: این عملیات با توجه به شرایط جاده و با پیشنهاد و اجرای این اداره و موافقت اداره کل راه و شهرسازی مازندران صورت می گیرد.

جاده چالوس -کرج ( کندوان ) یکی از پرتردد ترین محورهای شمال ایران محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها