شارلیز ترون بازیگر اسکار گرفته سینما، برای بازی در نقش منفی هشتمین قسمت مجموعه فیلم «سریع و آتشی» انتخاب شد. این فیلم با نام «تند و تیز» هم شناخته می شود.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۲
شارلیز ترون رودرروی وین دیزل

به گزارش جام جم آنلاین ، ترون در قسمت تازه این مجموعه فیلم اکشن و دلهره آور در نقش زنی قدرتمند ظاهر می شود که نفوذ بسیار زیادی در دنیای جنایت کارانه زیرزمینی دارد.

در عین حال، وی یکی از اعضای خانواده لوک ایوانز هم هست. ایوانز کاراکتر منفی قسمت هفتم فیلم بود، که توسط کاراکتر وین دیزل به قتل رسید.

جیسن استاتام در قسمت هشتم در نقش برادر ایوانز، دست به یک سری ماجراجویی علیه وین دیزل و دوستانش می زند. اما دشمن اصلی دیزل در داستان فیلم، کاراکتر ترون خواهد بود.

از حالا شنیده می شود شارلیز ترون در قسمت های بعدی مجموعه فیلم «سریع و آتشی» هم بازی خواهد داشت اما این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، اف گری گری کارگردان قسمت هشتم «سریع و آتشی» است و گفته می شود فیلم نامه آن هنوز کامل نشده است. صحنه های فیلم در کوبا، ایسلند، نیویورک و آتلانتا فیلم برداری می شود.

شارلیز ترون سال گذشته اکشن فانتزی و آینده نگرانه «مکس دیوانه» را روی پرده سینماها داشت. بازی او با تحسین منتقدان سینمایی روبرو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها