قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود ۱۱۸ هزار واحد مسکن مهر مازاد، گفت: شرط مالکیت شخصی و سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد نظر متقاضی، برای فروش واحدها برداشته شده است.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۴

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با مهر ضمن بیان این‌که طرح فروش مسکن‌های مهر در استان‌ها در حال انجام است، گفت: هر استان برای فروش مسکن‌های مهر بدون متقاضی آگهی داده و تاکنون هم تعدادی از این واحدها به فروش رفته است. وی اظهار کرد: برای فروش این واحدها شرط مالکیت شخصی و سکونت پنجساله هر متقاضی در استان مربوط را برداشته‌ایم، اما سایر شرایط همچنان اجرا می‌شود. قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، تعداد واحدهای بدون متقاضی مسکن را ۱۱۸ هزار واحد در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: این واحدها در میان طرح‌ تعاونی‌ها، سه جانبه و حتی تعدادی خودمالک هم به چشم می‌خورد و در تمامی استان‌ها از جمله استان تهران وجود دارد.

مهرآبادی با اعلام این‌که هر استان به طور جداگانه آگهی فروش واحدها را داده است، ادامه داد: تاکنون آمار مشخصی از فروش واحدها به دست نیامده، اما در روزهای آینده این اطلاعات جمع‌آوری شده و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان این‌که از حدود یک ماه قبل آگهی‌های فروش واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر داده شده است، گفت: عمده این واحدها در استان‌های خوزستان، اصفهان، البرز و گیلان است، اما در سایر استان‌ها هم این واحدها به چشم می‌خورد. هیات دولت در بهمن سال گذشته موافقت کرده است تا مازاد مسکن مهر در برخی مناطق کشور بدون در نظر گرفتن برخی شرایط، به متقاضیان واگذار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها