شهرآورد اهواز با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید تا شاگردان عبدالله ویسی بار دیگر به صدر جدول لیگ صعود کنند.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۳

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌و پنجم دیروز، استقلال خوزستان و استقلال اهواز در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که این بازی با تک‌گل دقیقه 69 حسن بیت‌سعید به سود آبی‌های خوزستان به پایان رسید. شاگردان ویسی که همراه با دو تیم استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارند، با این پیروزی بار دیگر به صدر جدول صعود کردند تا با خیالی آسوده به تماشای بازی‌های امروز و فردای سرخابی‌های تهران بنشینند. استقلال خوزستان با این پیروزی 46 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر، 2 امتیاز بیشتر از استقلال و 4 امتیاز بیشتر از پرسپولیس اندوخته باشد.

استقلال اهواز هم با شکست مقابل همتای خوزستانی خود تقریبا حکم سقوط را امضا کرد تا در 5 بازی باقیمانده امید چندانی برای بقا نداشته باشد. در سایر بازی‌های دیروز دیگر تیم‌های قعر جدولی هم شکست خوردند تا گامی دیگر به سقوط از رقابت‌های لیگ برتر نزدیک شوند.

در تبریز گسترش فولاد در دیداری پرگل با نتیجه 3 بر 2 از سد راه‌آهن رده پانزدهمی گذشت. این بازی تا دقیقه 90 با تساوی در جریان بود اما محمد ابراهیمی در آخرین ثانیه‌ها گل برتری میزبان را به ثمر رساند. مهدی سید صالحی (9) و محمد ابراهیمی (68-پنالتی) زننده دیگر گل‌های گسترش فولاد بودندو برای راه‌آهن نیز مجید حسینی (47 ) و مهران موسوی (76) گلزنی کردند.

در مشهد نیز جدال دو تیم پایین جدولی
سیاه جامگان و فولاد در نهایت با یک گل به سود فولاد به پایان رسید. تک‌گل این بازی را اسماعیل شریفات در دقیقه 85 به ثمر رساند تا فولاد به لطف این پیروزی از منطقه خطر فرار کند
.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها