یک عکس، یک متن

به نام لیلا

چهارشنبه شب؛ حسین معززی‌نیا، منتقد و نویسنده سینما به همراه همسرش کوثر آوینی و دخترش لیلا به برنامه خندوانه آمدند تا به مناسبت سالروز شهادت شهید آوینی درباره او صحبت کنند. آنها هم درباره ویژگی‌‌های فردی و اخلاقی این شهید خاطراتی را گفتند که تاکنون کمتر شنیده شده بودند، اما در این برنامه بیشتر از همه نوه شهید آوینی که لیلا نام دارد؛ جلوه کرد. او نسبت به اتفاقاتی که در برنامه رخ می‌داد، واکنش‌های جالبی داشت و با شیرین‌زبانی چندباری رامبد جوان را بر آن داشت که بگوید مقابل لیلا کم آورده است!
کد خبر: ۸۹۳۷۹۷

زمان زود می‌گذرد

بهنام تشکر عکسی به همراه پسرش به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: پسر و پدر و زمان باز هم بسرعت می‌گذرد...

کاش فراموش نکنیم...

درگذشت ثریا حکمت، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون موجی از اندوه همکاران او را به همراه داشت. بازیگران زیادی با انتشار عکس‌های وی نسبت به این واقعه واکنش نشان دادند. الهام پاوه‌نژاد در این‌باره در اینستاگرامش نوشت: «بار دیگر مرگ مسافر دیگری با خود برد... ثریا حکمت در نهایت تلخی و تنهایی درگذشت... به دخترشون تسلیت می‌گم... روحشان قرین رحمت... کاش فراموش نکنیم مرگ چقدر نزدیک است، شاید...»

قوی قوی‌تر...

دیروز عکسی در فضای مجازی منتشر شد که بازخوردهای زیادی داشت. این عکس دختر 12 ساله‌ای را از پشت سر نشان می‌داد که دچار پیری زودرس شده است، اما او به کمک یک وزنه‌بردار با این بیماری مبارزه می‌کند. پشت تی‌شرت وزنه‌بردار نوشته شده: قوی قوی‌تر.

زیباترین برج شیشه‌ای دنیا

برج اداری تانگاگ تایپه با الهام از صدف‌های ریز رودخانه‌‌ای طراحی شده است.

تشکر به سبک قو

مردی در حال عبور از مزرعه قویی را می‌بیند که لای فنس‌ها گیر افتاده و آسیب دیده است. مرد قو را نجات می‌دهد و در مقابل، قو نیز مرد را به روش خودش بغل کرده و از او تشکر می‌کند.

مسابقه غیرانسانی

برگزاری یک مسابقه غیرانسانی در اتریش خشم گرو‌ه‌های حامی کودکان را برانگیخته است. در این مسابقه گروهی از والدین برای آگاهی از وضع جسمی فرزندانشان دست آنها را گرفته و فرزندانشان را در مسیر 40 متری با اعمال زور می‌کشند. تصاویر ثبت شده از این مسابقه حاکی از بی‌میلی کودکان سه تا چهار ساله برای شرکت در این مسابقه و جاری شدن اشک آنهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها