سه برادر که از متهمان سابقه‌دار هستند، پس از دستگیری به دستبرد به خانه و کارگاه‌ها اعتراف کردند.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۰

سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در این باره گفت: رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت صاحب یک کارگاه مصالح ساختمانی در بخش انتظامی شهداد کرمان در دستور کارماموران کلانتری 33 این بخش قرار گرفت. ماموران تحقیق در این زمینه را آغاز کردند که مشخص شد سارقان شبانه با ورود به آنجا بخشی از مصالح ساختمانی این کارگاه را به سرقت برده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و آغاز تحقیقات پلیسی بود که افراد دیگری نیز با حضور در کلانتری شکایت‌هایی را مطرح کردندکه نشان می‌داد اموال موجود در خانه‌شان و نیز ابزارهای کشاورزی موجود در باغشان به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: ماموران که احتمال می‌دادند سرقت‌ها را اعضای یک باند انجام داده باشند، به تحقیق در این زمینه ادامه دادند تا این که مشخص شد یک متهم سابقه‌دار در این سرقت‌ها نقش دارد. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد. متهم با انتقال به کلانتری به همدستی با دو برادرش در سرقت از خانه، باغ و کارگاه مصالح ساختمانی اعتراف کرد. در ادامه تحقیقات همدستانش هم دستگیر شده و به جرمشان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل داده شد. تحقیقات از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها