عضو باند سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها، در تازه‌ترین اعترافات خود به قتل سه مرد اعتراف کرد. اعضای این باند همچنین به سرقت از بیش از پنج طلافروشی اعتراف کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۱

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه چهارم بهمن سال 93 و در پی دستبرد دزدان به یک طلافروشی در خیابان مولوی در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی‌ها نشان داد، دزدان در این سرقت حدود سه کیلو طلا دزدیده‌‌اند. دزدان که پنج نفر بودند با همدستی زنی و تهدید اسلحه این سرقت را انجام دادند.

24 روز پس از این سرقت، ماموران متوجه شدند یکی از سارقان در حال پرسه زدن در اطراف محل سرقت است. بلافاصله تیمی از ماموران راهی محل شدند و متهم را دستگیر کردند. در بازرسی از او، اسپری اشک‌آور و چاقو کشف شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی منکر سرقت از طلافروشی شد. این در حالی بود که تحقیقات نشان داد، امید از سرقت از یک عکاسی تحت‌تعقیب پلیس مطلع بود. او پس از طرح دوستی با صاحب مغازه عکاسی او را با غذای مسموم بیهوش کرده و به سرقت از آنجا دست زده بود.

تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه داشت تا این‌که اوایل امسال ماموران پلیس یکی از اعضای این باند را دستگیر کردند که او در بازجویی‌ها جزئیات هولناکی از جنایت‌های باند سارقان مسلح را فاش کرد و گفت: از چند سال قبل سرقت‌های مسلحانه را آغاز کردیم.

در نخستین سرقت خود در شهرستان دنا، حدود چهار کیلو طلا سرقت کردیم. بعد هم به صورت مسلحانه چند سرقت خودرو انجام دادیم. در یکی از سرقت ها، قصد سرقت یک دستگاه موتورسیکلت را داشتیم که راکب آن مقاومت کرد و مجبور به قتل او شدیم. با چوب به سرش ضربه‌ای زدیم که همین ضربه مرگ او را رقم زد.

در این مدت، علاوه بر سرقت مسلحانه در شهر دنا، به چند طلافروشی در شهرهای خمین، نسیم‌شهر،کهریزک و تهران هم دستبرد زدیم. متهم در ادامه به قتل سر دسته باند اعتراف کرد و گفت: 130 میلیون تومان و موادمخدر از او طلب داشتم اما او هیچ وقت طلبم را نداد. من هم برای انتقام او را با شلیک گلوله به قتل رساندم. بعد هم جسدش را در جنوب تهران سوزاندم. آخرین قتلم هم مربوط به برادر دختر موردعلاقه‌ام است که او را هم با شلیک گلوله کشتم. پس از اعتراف مرد جنایتکار همدستانش شناسایی و دستگیر شدند. یک زن هم در برخی سرقت‌ها با اعضای این باند همکاری داشت که او تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت. در حال حاضر تحقیقات درباره ادعاهای عضو اصلی این باند در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها