انفجاز گاز و تخریب سه خانه در مشهد، مرگ تلخ سه عضو خانواده‌ای را رقم زد. پنج نفر نیز راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۸۹۳۷۷۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 5 و 55 دقیقه صبح دیروز صدای انفجاری مهیب سکوت خیابان بهمن در مشهد را شکست. اهالی وقتی از خانه‌های خود بیرون آمدند، با تخریب سه خانه براثر انفجار رو به رو شده و موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع دادند.

آتشپاد دوم حسن جعفری، مدیرعامل آتش نشانی مشهد در این باره گفت: پس از این انفجار بیش از 20 آتش‌نشان و نجاتگر همراه هفت خودروی عملیات و تجهیزات از چهار ایستگاه به محل حادثه در بلوار بهمن اعزام شدند.

وی با اشاره به تخریب 100درصدی کانون انفجار افزود: دو خانه دیگر نیز بیش از 50 درصد آسیب دیده بود. ماموران آتش‌نشانی با به‌کارگیری تجهیزات لازم ورعایت نکات ایمنی، به ساکنان منازل تخریب شده، یاری رساندند.

وی گفت: شیشه‌های منازل اطراف این ملک تا شعاع صد متر شکسته و دوخودروی پراید که در کوچه پارک بود نیز براثر انفجار خسارت دید.

در ادامه با اعلام موضوع به علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد تحقیقات در این باره آغاز شد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد خانه محل حادثه شامگاه پنجشنبه دچار نشت گاز شده و زمانی که یکی از دوستان صاحبخانه به سراغ او می‌رود و زنگ را به صدا درمی‌آورد، انفجار رخ می‌دهد.

در این حادثه مرد صاحبخانه همراه دو مرد، دو زن و یک کودک مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. همچنین براثر ریزش آوار، زوج جوان و بچه هشت ساله‌شان که هنگام حادثه خواب بودند، زیر آوار گرفتار شده و جان‌شان را از دست می‌دهند که زن جوان هفت ماهه باردار بوده است.

این خانواده در همسایگی محل انفجار زندگی می‌کردند. تحقیقات درباره این حادثه‌ ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها