پاتک گشت تعزیرات به قصابی‌های چهارراه مولوی

عرضه گوشت ویژه حیوانات باغ وحش به مردم

حال ‌و روز این روزهای تنها کشتارگاه دام آمل نه‌تنها تعریف چندانی ندارد بلکه گوشت‌ قصابی‌های شهر نیز با وانت‌های شخصی و سواری توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۱

به گزارش مهر، سال‌هاست که ساخت کشتارگاه صنعتی در آمل مطرح است و باگذشت سال‌ها این طرح پیشرفت 5‌درصدی دارد و این امر سلامت مردم منطقه را تهدید می‌کند. احمد امیرسلیمانی، شهردار آمل در‌این‌باره گفت: این کشتارگاه سنتی در سال‌های دور ساخته‌شده و در زمان احداث، مکان فعلی بیرون شهر محسوب می‌شد ولی امروزه با توجه به مسکن‌سازی در اطراف کشتارگاه، این مکان در داخل شهر به‌حساب می‌آید و موجب نارضایتی شهروندان در آن منطقه شده است. وی تصریح کرد: به علت ایجاد مشکل برای بعضی از شهروندان، شهرداری آمل علاقه ندارد که کشتارگاه به فعالیت خود ادامه دهد، چراکه کشتارگاه قطعا آلایندگی زیست‌محیطی ایجاد خواهد کرد. شهردار آمل با اشاره به مرمت و بازسازی کشتارگاه سنتی فعلی گفت: شهرداری هزینه‌های پی‌درپی را برای مرمت این کشتارگاه صورت داده است و باید وضعیت کشتارگاه صنعتی را که به یک شرکت خصوصی واگذارشده است، بررسی کنیم.

حمزه قاسمی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل بابیان این‌که از سال ۸۹ بحث کشتارگاه صنعتی شهرستان آمل مطرح بوده است، گفت: از آن سال تا به امروز این کشتارگاه تنها 5 درصد پیشرفت داشته و هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. وی خاطرنشان کرد: امروزه گوشت‌ها با ماشین‌های سواری و وانت‌های شخصی در قصابی‌ها پخش می‌شود و کشتارگاه‌های زیرزمینی در حال فعالیت هستند و اگر فرآورده‌های گوشتی این‌گونه به‌دست مردم برسد، غیرقابل‌قبول بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها