مقتول کارمند بانک خیابان شریعتی بود

کشف جسد دختر جوان در بیابان های اطراف شهریار +عکس

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن از پیدا شدن یک جسد در چاه آبی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۲
کشف جسد جوان 27 ساله در چاه آب

به گزارش جام جم آنلاین ، مهران صفری گفت: به محض اطلاع از پیدا شدن یک جسد بعد از 70 روز در چاه آبی در روستای «تخت» در شهرستان رزن، سه تیم امداد هلال احمر به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای امداد هلال احمر، جسد از چاه خارج و در اختیار نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان قرار گرفت، گفت: این جسد متعلق به یک جوان 27 ساله از اهالی روستای تخت است که در چاه آب موتورخانه همین روستا پیدا شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن ادامه داد: یکی از اهالی بخش سردرود متوجه وجود این جسد شد و موضوع را به 110 اعلام کرده بود.

وی با بیان اینکه اعزام گروه پیشرو از پایگاه شهدای سردرود صورت گرفت، اظهار کرد: بعد از تحقیقات و مشکل بودن انجام عملیات رهاسازی، از جمعیت هلال احمر شهرستان رزن درخواست اعزام تیم پشتیبان شد.

صفری با بیان اینکه 9 نجاتگر صعود و فرود در این عملیات شرکت داشتند، افزود: بنده نیز در محل حضور یافتم و عملیات رهاسازی در چاه 12 متری آغاز شد.

وی با بیان اینکه نجاتگران مجبور به استفاده از تجهیزات خاص به دلیل فوت این شخص بودند، اظهار کرد: انجام این عملیات، دو ساعت به طول انجامید که بعد از اتمام، جسد به مقامات انتظامی و دادگستری شهرستان رزن تحویل داده شد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها