چهار صیاد جاسکی که قایقشان در دریا غرق شده بود بعد از پنج ساعت شنا خود را به ساحل رساندند و از مرگ نجات یافتند.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۴

بخشدار لیردف شهرستان جاسک گفت: قایق این چهار صیاد به علت توفانی بودن دریا واژگون شد.

امید ذاکری افزود: این چهار نفر پس از پنج ساعت شنا به کمک بطری‌های خالی جای سوخت و آب، توانستند از غرق شدن نجات یابند و خود را به ساحل برسانند.

وی گفت: ناخدای یک قایق دیگر که متوجه غرق شدن این افراد شده بود با تعدادی از صیادان برای کمک بازگشتند، اما قایق واژگون شده را بدون سرنشینانش پیدا کردند. ذاکری افزود: حال صیادان خوب است و قایقشان نیز به ساحل روستای بیاهی بخش لیردف منتقل شده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

قاتل تحت‌تعقیب اینترپل دستگیر شد

قاتل افغان تحت‌تعقیب اینترپل توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: پس از اعلام پلیس اینترپل ناجا مبنی بر متواری شدن یک قاتل از کشور افغانستان به سیستان و بلوچستان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت. وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم فرد متواری تبعه کشور افغانستان که با هویت ایرانی در زاهدان سکونت داشت؛ شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد./ جام‌جم

کشف جسد زن ۲۱ ساله

کشف جسد زن ۲۱ ساله بارداری در جاده اسکله شهید رجایی شهرستان بندرعباس، کارآگاهان را با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو کرد.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این‌باره گفت: ساعت 11 و 50 دقیقه سه‌شنبه مردی با پلیس آگاهی تماس گرفت و از کشف جسدی در جاده اسکله شهید رجایی خبر داد. ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که جسد متعلق به زن 21 ساله بارداری بوده که در فاصله دو متری جاده افتاده است.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه پلیسی نشان می‌داد که این زن لباس بیرون از خانه به تن داشته و سمت راست صورتش توسط حیوانات خورده شده بود و روی گردن او نیز به اندازه ده سانتی‌متر اثر بریدگی با شیء نوک‌تیز وجود داشت. بررسی‌ها حاکی از آن بود او در مکان دیگری به قتل رسیده و قاتل جسد او را به این مکان کشانده و رها کرده است.

جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی اثر انگشت وی نشان داد او دارای دو سابقه کیفری است. / تسنیم

مرگ 3 خواهر در استخر

فرمانده انتظامی «جیرفت» از غرق شدن سه دختر خردسال یک خانواده در استخری شخصی خبر داد.

سرهنگ مهریار سعیدی اظهار کرد: روز سه‌شنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن سه کودک در استخر گلخانه‌ای شخصی، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه علی‌آباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: تحقیقات ماموران حکایت از آن داشت، سه دختر 9، 7 و 6 ساله که همگی از اعضای یک خانواده بودند، برای بازی به استخر گلخانه‌ای نزدیک محل سکونت خود رفته بودند که عمق زیاد استخر آب منجر به غرق شدن هر سه فرزند خردسال این خانواده شده بود. / جام جم

تشریح خرگوش زنده در کلاس زیست‌شناسی!

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان همدان گفت: دبیر یکی از دبیرستان‌های پسرانه استان، اقدام به تشریح یک خرگوش زنده هنگام تدریس درس زیست‌شناسی کرده است.

محمدرضا محمدی افزود: با دبیر این دبیرستان که اقدام به تشریح خرگوش زنده در کلاس درس کرده است برخورد قانونی می‌شود.

وی با ذکر این‌که علت این موضوع در دست بررسی است، اضافه کرد: مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز باید با خاطیان برخورد کنند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان همدان در این‌باره اعلام کرد که مدیر دبیرستان از کار تعلیق و دبیر خاطی نیز به اداره تخلفات اداری آموزش و پرورش معرفی شده است./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها