پس از آن که کی‌روش حسابی از خجالت اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درآمد و با مصاحبه، بیانیه و... به او حمله کرد، یک خبر جالب منتشر شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۸

اسدی قرار است هفته آینده برای حضور در کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی کوالامپور مالزی شود. با اعلام کفاشیان قرار است کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی نیز هفته آینده همزمان با قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا راهی مقر AFC در مالزی شود. در صورت وقوع این اتفاق و با توجه به این‌که کی‌روش و اسدی این روزها شمشیر را برای یکدیگر از رو بسته‌اند، شاید شاهد ادامه این اختلافات و دعواها این بار در آن سوی مرزها باشیم.

اعتراض آرام آرش برهانی

آرش برهانی این روزها به صورت محترمانه مورد غضب پرویز مظلومی سرمربی استقلال قرار دارد و در اکثر بازی‌ها نه تنها بازی نمی‌کند که حتی در فهرست 18 نفره این تیم هم قرار نمی‌گیرد. آرش که سعی می‌کند به عنوان یک بزرگ‌تر تیمش را دچار تنش نکند، اعتراض خود را خیلی نرم در اینستاگرامش اعلام کرد و نوشت: سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست... هواداران استقلال، خواستم از همین‌جا بگویم که حرف خیلی زیاد دارم ولی مثل همه این‌ سال‌ها منافع باشگاه و احساسات شما برای من از همه چیز مهم‌تر است. برهانی در انتهای مطلبی که در اینستاگرام خود منتشر کرد، آرزو کرد تیم استقلال در پایان فصل قهرمان شود.

رئیس فیفا در رسوایی پاناما

بتازگی حدود 11 میلیون سند مربوط به یک شرکت پانامایی موساک فونسکا ‏منتشر شده که حاوی مدارکی از فرارهای مالیاتی گسترده در بین چهره‌های سرشناس دنیاست.‏ گاردین ادعا کرده مدارکی به دست آورده که نشان می‌دهد اینفانتینو در زمان فعالیت در یوفا، در ‏قرارداد با شرکت‌هایی که در رسوایی اخیر فیفا نقش داشته‌اند، شرکت داشته است.‏‏ این در حالی است که پیش از این، یوفا تاکید کرده بود با هیچ‌یک از این شرکت‌های متخلف، همکاری ‏نداشته است. ‏این قراردادها مربوط به سال‌های 2003 تا 2006 است و یکی از کسانی که آن را امضا کرده، جانی ‏اینفانتینو است.‏ اینفانتنیو از حدود دو ماه قبل جانشین سپ بلاتر شد که به دلیل ‏رسوایی مالی اخیر فیفا، مجبور به استعفا شد.‏

کتاب آقای بائرمن

کتاب سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال در این کشور منتشر شد. به گزارش سایت نود، درک بائرمن سرمربی اسبق تیم ملی آلمان که در این کشور یکی از مهم‌ترین تئورسین‌های مدیریت ورزشی به شمار می‌رود، کتابی با عنوان «ماموریت موفق شدن: چشم‌انداز من، نقشه من، راه من» را نوشته است.

سرمربی فعلی تیم ملی بسکتبال ایران در این کتاب درباره تجربیات ۲۶ سال مربیگری‌اش را در بالاترین سطح بسکتبال دنیا نوشته است. او در این کتاب علاوه بر مباحث فنی، درباره مباحث روان‌شناختی و مدیریت ورزش هم نکاتی را آورده است. بائرمن پیش از این گفته بود درباره ترجمه این کتاب از آلمانی به انگلیسی اقداماتی انجام داده و قرار است این کتاب در آینده به فارسی هم ترجمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها