سلامت روانی عامل قتل پسر ده ساله در محله وحدت اسلامی توسط تیم متخصصان پزشکی قانونی تائید شد. پزشکان اعلام کردند مرد جنایتکار در زمان قتل دچار جنون نشده بود.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۵

به گزارش جام‌جم، این جنایت هولناک ساعت 14 و 30 دقیقه دهم شهریور در پی کشف جسد پسربچه‌ای مقابل خانه‌شان در محله وحدت اسلامی فاش شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد، این کودک برای خرید نان از خانه خارج شده و ده دقیقه بعد جسدش در حالی که سرش بریده شده بود، مقابل خانه‌شان پیدا شد. تحقیقات پلیس از اهالی نشان داد، آنها در زمان قتل مردی با لباس آبی نفتی را مشاهده کرده‌اند که سراسیمه و در حالی که چاقویی در دست داشته از کوچه خارج شده است.

سه روز بعد با انجام تحقیقات گسترده قاتل سپهر کوچولو در حالی که خون کودک روی لباسش بود، حوالی چهارراه گلوبندک شناسایی و دستگیر شد.

اشکان 35 ساله در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل، گفت: چند سالی است که شیشه مصرف می‌کنم و همزمان تحت درمان روانپزشک هستم. روز حادثه صدایی را شنیدم که می‌گفت چاقو را بردار و به خیابان برو. وقتی به کوچه رفتم سپهر را دیدم. پسربچه را پیش از این در رویاهایم دیده بودم. من هیچ چیزی از صحنه جنایت را به یاد نمی‌آورم و نمی‌دانم سپهر چگونه به قتل رسیده است. در آن لحظه حالت عادی نداشتم و نمی‌دانم چرا سپهر را کشتم.

با این اظهارات، قاتل با دستور سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

چهارم اسفند سال گذشته با انتقال قاتل سپهر به پزشکی قانونی سلامت روحی و روانی اشکان در کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی بررسی شد.

متهم در این جلسه مادرش را شناخت و او را در آغوش گرفت. مرد جوان سپس به اتاق مشاوره منتقل شد که پس از بررسی‌ها پزشکان روز گذشته در گزارشی به بازپرس پرونده، سلامت روحی و روانی قاتل را تائید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها