پس از هیاهو و جنجال آفرینی غربی ها

روسیه: ایران با آزمایش موشکی چیزی را نقض نکرده است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ایران نیز به عنوان یک عمل دفاعی بحث موشکی را در دستور کارخود دارد، گفت: آنهایی که در داخل حرف دشمن راتکرار و یا با آن همراهی می کنند، نادان هستند.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۸
آمریکا بدنبال بهانه جویی در موضوع موشکی / آدم عاقل حرف دشمن را تکرار نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار محمدعلی آسودی با اشاره به مواضع جدید غربی ها درباره برنامه موشکی ایران اظهار داشت: بحث موشکی جمهوری اسلامی ایران یک بحث کاملا دفاعی است. این صنعت برای پیشگیری از هرگونه تهدیدی خواهد بود و همه کشورها در تمام دنیا برای دفاع از سرزمین و اهداف شان، خود را مجهز می کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یک عمل دفاعی و پیشگیری از هرگونه تهدیدی بر اساس ضوابط موجود بحث موشکی را در دستور کار خود دارد. باید تاکید کرد که هیچ اشاره ای در برجام به بحث موشکی نشده است که آنها بخواهند به آن استناد کنند.

سردار آسودی با بیان اینکه هیچ بندی در برجام وجود ندارد که ما را از توسعه توان موشکی منع کرده باشد، گفت: ما اصلا اجازه ندادیم که این بحث مطرح شود. در گفتگوها و مذاکراتی که وجود داشت، این مسئله حق مسلم نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای آمادگی دفاعی خود انواع موشک ها را طراحی، تولید و در رزمایش ها استفاده می کند. حرف آمریکایی ها در این خصوص غیرقانونی است و خلاف عقل و قانون رفتار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با خلاف قانون حرف زدن آمریکایی ها مقابله کرد، توضیح داد: ما به هیچ وجه خلاف قانون عمل نکرده ایم البته آمریکایی ها در خلاف قانون حرف‌زدن و عمل‌کردن سابقه دارند.

باید با خلاف قانون حرف زدن آمریکایی ها مقابله کرد

سردار آسودی با اشاره به اینکه مسائل موشکی، تروریسم و حقوق بشر بهانه های آمریکا است، تصریح کرد: آنها با اصل جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب مخالف هستند. قبل از تمام شدن بحث هسته ای پیش بینی می شد که آنها به موضوع دیگری خواهند پرداخت تا بتوانند با ما مقابله و مخالفت کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: اگر بحث موشکی نباشد، بحث دیگری مطرح می شود. آمریکا دنبال بهانه برای مقابله با ما است و دشمن واقعی ما محسوب می شود.

وی گفت: در بحث هسته ای نیز دروغ آمریکایی ها که می گفتند ایران به دنبال سلاح هسته ای است، بر ملا شد و بعد اذعان کردند که هیچ انحراف نظامی در بحث هسته ای ایران وجود نداشته است.

سردار آسودی با تاکید بر اینکه کسانی که در داخل عقل دارند نباید با دشمن همراه شوند، افزود: آنهایی که عقلشان را از دست داده‌اند و یا اینکه قصد همراهی با دشمن را دارند، ممکن است حرف دشمن را تکرار کنند. عاقل ها هیچ وقت حرف دشمن را تکرار نمی کنند. آنهایی که در داخل حرف دشمن را تکرار و یا با آن همراهی می کنند، عاقل نیستند؛ قطعا نادان هستند.

وی اضافه کرد: آنها نباید نادانی کنند؛ زیرا به ضرر خودشان است. اینکه ما باید در امر دفاعی قوی باشیم و از کشور، مردم و انقلاب خود دفاع کنیم، امری است که همه آن را قبول دارند. آنهایی که از روی بی عقلی و نادانی حرف هایی را می زنند، توجه کنند که این حرف ها در تاریخ باعث سرافکندگی آنها نشود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان کرد: همه مردم و جوانان می فهمند که این حرف ها، حرف یک آدم عاقل نیست.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها