سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه ۹۵ در دو شیفت کاری در جلسات علنی مجلس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۷

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نحوه بررسی لایحه بودجه 95 در جلسات علنی مجلس گفت: بررسی لایحه بودجه 95 از روز یکشنبه هفته آینده، 22 فروردین در صحن مجلس آغاز می‌شود. وی افزود: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس ابتدا گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 95 توسط سخنگو یا یکی از اعضای این کمیسیون قرائت می‌شود و سپس کلیات آن به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد که در صورت تصویب کلیات، روند بررسی جزئیات آغاز می‌شود.

سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به این‌که بودجه امسال باید پیش از ابتدای خرداد تصویب و قانون آن برای اجرا تقدیم دولت شود، بنابراین مقرر شده که مجلس در زمان بررسی لایحه بودجه 95 حداقل در دو شیفت کاری برای بررسی بودجه جلسه علنی داشته باشد.

مصری خاطرنشان کرد: هنوز درباره بررسی بودجه 95 در شیفت سوم در مجلس صحبتی نشده که این کار با نظر نمایندگان مجلس و در صورت نیاز انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور 27 دی‌‌‌ماه و همزمان با اولین روز اجرایی شدن برجام لایحه بودجه امسال را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده که پس از کش و قوس‌های فراوان و اختلاف‌نظر بین دولت و مجلس درباره ارائه لایحه دو دوازدهم بودجه، دولت یک هفته پیش از پایان سال 94، لایحه دو دوازدهم بودجه 95 را به مجلس ارائه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها