«امتیاز علی»، فیلمساز مسلمان بالیوودی برای فیلم تازه اش، شاهرخ خان را انتخاب کرده است تا نقش اصلی فیلم را به عهده بگیرد. وجه غالب این فیلم، کمدی است.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۵
کمدی تازه شاهرخ خان

به گزارش جام جم آنلاین ، این درام خانوادگی جوان پسند با نام موقت «توریست» جلوی دوربین می رود. زمان نمایش عمومی فیلم، نام آن تغییر خواهد کرد.

آنوشکا شارما که در سال 2008 با بازی در نقش مقابل شاهرخ خان در «رب نا بنا جودی» کار بازیگری را شروع کرد، در «توریست» دوباره با این بازیگر همبازی می شود.

در داستان فیلم، شاهرخ خان در نقش یک توریست سیک ظاهر می شود که در زمان یک سفر تفریحی، با ماجراجویی های غیرمنتظره ای روبرو می شود.

هنوز اطلاعی از نقش آنوشکا شارما در دست نیست. کل صحنه های «توریست» در دو شهر لندن انگلستان و پنجاب هند فیلم برداری خواهد شد.

رسانه های گروهی هند می گویند کلید فیلمبرداری فیلم، اواسط فصل تابستان امسال زده می شود. از قرار معلوم، هزینه های تولید این کمدی ماجراجویانه خیلی بالا نیست.

شاهرخ خان و آنوشکا شارما دو سال قبل در فیلم پرفروش «تا وقتی زنده هستم» هم با یکدیگر همبازی بودند. این فیلم آخرین ساخته سینمایی یاش چوپرا فیلم ساز و تهیه کننده کهنه کار هندی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها