سرمربی صبای قم به انتقاد شدید از سرپرست باشگاه پرسپولیس پرداخت.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۳
حمله علی دایی به سرپرست پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار برابر فولاد با بیان اینکه بازی نزدیکی شاهد بودیم، گفت: موقعیت زیادی نصیب تیم‌ها نشد و تساوی بدون گل عادلانه بود. شاگردانم نمایش بسیار خوبی داشتند و به غیر از یکی، دو مرتبه اشتباهی نداشتند و توانستند از این بازی سنگین یک امتیاز بگیرند. هدف ما یک امتیاز نبود ولی این را هم در نظر بگیرید چند بازیکن در اختیار نداشتیم.
او با اشاره به غائبان تیمش اظهار کرد: علی‌محمدی و حق‌جو مصدومان ما بودند و اسلامی را هم به علت محرومیت در اختیار نداشتیم. چند بازیکن هم با تلاش پزشکان به بازی فولاد رسیدند و از طرف دیگر در این مسابقه دو تعویض اجباری انجام دادیم.
سرمربی صبای قم در خصوص صحبتی که با ناظر مسابقه داشت، عنوان کرد: هر صحنه‌ای اتفاق می‌افتاد سرپرست فولاد به داوران معترض بود و از نیمکت بلند می‌شد. بنده به کار او اعتراض داشتم و عملکرد داوران در این بازیکن سنگین و درگیرانه خوب بود و توانست وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد.
دایی ضمن اعتراض به تعطیلات پر شمار لیگ برتر گفت: این مسئله به ضرر تیم‌ها است و نمی‌توانیم فقط تمرین داشته باشیم و بازی نکنیم. این تعطیلات لیگ را برای هواداران و تیم‌ها خسته کننده می‌کند.
او در خصوص اظهارات علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چرا دایی در این زمان شکایتش از پرسپولیس را مطرح کرده و موجب ناراحتی هواداران شده است، ابراز کرد: ایشان خودش را مقابل تماشاگران نکند چون حساب هواداران پرسپولیس از این آقا جداست. چکی که آنها داده بودند برگشت خورده و حداقل پنج مرتبه بنده مکاتبه کردم و از سوی دیگر اداره مالیات به دنبال این مسئله بود. بنده به کسانی که وجاهت قانونی ندارند جوابی نمی‌دهم.
دایی اضافه کرد: من خود را عضو کوچکی از مجموع باشگاه پرسپولیس می‌دانم ولی امثال این آقایان آنقدر راحت حقوق همه را می‌خورند و می‌آیند و می‌روند و کسی حالشان را نمی‌پرسد. باشگاه پرسپولیس با بنده قراردادی بست که مالیاتش برعهده آنها بود ولی حالا می‌بینیم در مورد من و پرسپولیس اینطور حرف‌ها را می‌زنند. اداره مالیت حقش را می‌خواهد ولی از باشگاه پرسپولیس پاسخ آنها را نمی‌دهند. بیشتر از این هم راجع به این مسئله صحبت نمی‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها