جدال تمام نشدنی دو فوق ستاره مستطیل سبز

رونالدو تنها یک گل از مسی بالاتر است

آمار و ارقام جدیدی از رقابت تمام نشدنی مسی و رونالدو ارائه شده که نشان می‌دهد ستاره کهکشانی ها تنها یک گل بالاتر از ستاره کاتالان ها قرار دارد!
کد خبر: ۸۹۰۵۷۴
رونالدو تنها یک گل از مسی بالاتر است

به گزارش جام جم ورزشی ، جدال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو فوق ستاره فوتبال جهان در مستطیل سبز به مانند داستانی طولانی کماکان ادامه دارد.

این دو در این فصل هم رقابت تنگاتنگی در تاثیرگذاری گل های زده تیم‌شان دارند. این بار مسی باوجود دو ماه مصدومیت و دوری از میادین آمار خیره کننده‌ای را به جای گذاشته و هم‌پای رونالدو آمده است.

در دیدار امشب رقابت های لالیگا اسپانیا، بارسلونا مقابل ویارئال و رئال مادرید مقابل سویا صف آرایی می کنند. مسی به دنبال زدن گل 23 خود است. در مقابل رونالدو برای زدن گل 28 خود سعی و تلاش می کند.

سایت «بوت فوتبول» فرانسه به جدال نزدیک این دو چهره فوتبال پرداخته و آمار جدیدی از رقابت این دو اعجوبه را اینچنین منتشر کرده است : در 37 دیداری که این دو برای تیم‌شان در این فصل در رقابت های مختلف بازی کردند، رونالدو موفق شده در 53 گل زده تیمش مشارکت داشته باشد زیرا 40 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است اما مسی در 52 گل زده تیمش مشارکت کرده زیرا 37 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل داده است و تنها یک گل با رونالدو فاصله دارد.

این آمار در حالی است که رونالدو اکنون با 27 گل در صدر گلزنان لالیگا قرار دارد و با مسی 5 گل اختلاف دارد.

در لیگ قهرمانان هم رونالدو با 13 گل آقای گل کنونی این رقابت ها است اما مسی در لیگ قهرمانان تنها 6 گل زده است. با تمام این تفاصیل مسی در تاثیرگذاری برای تیمش در گل زدن تنها یک گل با رونالدو فاصله دارد.

از طرف دیگر مسی در ابتدا فصل به خاطر مصدومیت دو ماه کامل نتوانست تیمش را همراهی کند با این وجود بارسا اکنون با فاصله زیاد در صدر لالیگا قرار دارد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها