مرد همسرکشی که به علت اختلافات خانوادگی همسر 40 ساله اش را خفه کرده بود با نوشتن نامه برای پسرش متواری شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۹
مردی پس از آشتی با همسرش او را کشت

به گزارش جام جم آنلاین، صبح روز پنج شنبه ماموران کلانتری 111 هفت چنار در تماس با بازپرس جنایی تهران از کشف جسد غرق خون زن 40 ساله ای داخل خانه اش در محله غفوری خیابان قزوین خبر دادند. با حضور تیم جنایی در محل جنایت آنها با جسد غرق خون زن 40 ساله به نام منیر در حالیکه سیمی در کنار جسد بود روبرو شدند. پزشک جنایی پس از معاینه جسد زمان قتل را 5 ساعت قبل و علت مرگ را اصابت دو ضربه عمیق به بازوی دست چپ مقتول و خفگی اعلام کرد.

در ادامه پسر 20 ساله منیر که موضوع قتل مادرش را به پلیس اطلاع داده بود با معرفی پدرش به عنوان قاتل گفت: چند وقتی بود پدر و مادرم با یکدیگر اختلاف داشته و قهر بودند. به همین خاطر پدرم خانه را ترک کرد. عصر چهارشنبه به دنبال پدرم رفته و از او خواستم در آستانه سال نو به خانه بازگردد و آشتی کند. او نیز حرفم را قبول کرد. اواخر شب به خانه رفتیم و پدر و مادرم با هم آشتی کردند.

پسر مقتول اضافه کرد: ساعت 1 بامداد که از آشتی آنها مطمئن شدم به خانه دوستم رفتم و شب را آنجا گذراندم. صبح پدرم با من تماس گرفت و ادعا کرد مادرم را به قتل رسانده است. شوکه شده بودم و نمی دانستم باید چکار کنم. به همراه دوستم به خانه آمدیم و هرچه در زدم کسی در را باز نکرد به همین خاطر با شکستن در وارد خانه مان شدم و با جسد مادرم در حالیکه سیمی دور گردنش بود در اتاق خواب روبرو شدم. با کمک دوستم مادرم را به پذیرایی آورده و پس از بازکردن طناب با اورژانس تماس گرفتم با حضور اورژانس آنها اعلام کردند چند ساعتی از مرگ مادرم منیر می گذرد.

پس از اظهارات پسر 20 ساله ماموران در بررسی خانه با یادداشت قاتل برای پسرش روبرو شدند. مرد همسرکش در یاداشتی با اعتراف به قتل انگیزه اش را اختلافات قبلی با همسرش اعلام کرد.

با پایان بررسی صحنه جرم جسد زن 40 ساله به پزشکی قانونی منتقل و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قاضی سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقاتشان را برای شناسایی مرد همسرکش و دستگیری او آغاز کردند.

منبع: میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها