تیم فوتبال ذوب آهن ایران با وجود توقف برابر بنیادکار ازبکستان به طور موقت به صدر جدول رده بندی گروه دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا صعود کرد.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۸
لیگ قهرمانان آسیا / ذوب آهن صدرنشین شد

به گزارش جام جم ورزشی ، در این دیدار که عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه بنیادکار تاشکند برگزار شد، شاگردان یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن مقابل تیم میزبان به تساوی بدون گل دست یافتند و با کسب 5 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند.

بازیکنان تیم ذوب آهن در نیمه نخست با تفکرات تدافعی وارد زمین شدند و با دفاع پر تعداد در میانه زمین و بستن فضاها، قصد داشتند مانع از بازی سازی هافبک های حریف شوند و در ضد حملات دروازه بنیادکار را با خطر تهدید کنند.

دو تیم در مجموع در نیمه نخست بازی درگیرانه، فیزیکی و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند به طوریکه موقعیت خطرناک زیادی بر روی دروازه های دو تیم ایجاد نشد تا بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

سفید پوشان بنیادکار در نیمه دوم، بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند و حملاتی را از کناره ها به سمت دروازه ذوب آهن طراحی کردند.

ازبک ها در دقایق 48 و 50 دو موقعیت ایده آل گلزنی به دست آوردند اما محمد رشید مظاهری سنگربان ذوب آهن ضربات «الدر شومورودف» و «بهادر نسیم اف» را مهار کرد.

تیم ذوب آهن پنج دقیقه بعد بر روی اشتباه «اتابک شکروف» مدافع حریف صاحب یک فرصت گلزنی شد اما شوت کاوه رضایی از بالای دروازه بنیادکار به خارج رفت.

بازیکنان ازبک در اواسط نیمه دوم با سرعت دادن به بازی و استفاده از جناحین صاحب چند موقعیت خطرناک شدند که در دقیقه 75 شوت سرکش «شومورودف» با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

بازیکنان ذوب آهن در اواخر بازی نیز با دفاع پر تعداد مانع از نزدیک شدن مهاجمان بنیادکار به دروازه مظاهری شدند تا بتوانند با یک امتیاز ارزشمند تاشکند را ترک کنند.

اسامی بازیکنان دو تیم در این دیدار به شرح زیر بود:

ذوب آهن: محمد رشید مظاهری، ولیداسماعیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، علی همام، مرتضی تبریزی( مارکو آیوبل از دقیقه 73)، مهدی مهدی پور، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده (احمد امیر کامدار از دقیقه 84) و کاوه رضایی

بنیادکار: مراد زاخاروف، یوریکا بولجات، رستم آشورماتوف، اکرم کومیلوف، ویکتور کارپنکو( خامداموف از دقیقه 46)، الکساندر آلمپیجویچ(الدر شومورودوف از دقیقه )، چاکر زواقی، مینوری ساتو، اتابک شکروف، دیلشودبک آکسمادالیف و بهادر نسیم اف( اورینگوئف از دقیقه 60)

در دیگر دیدار گروه دوم مرحله گروهی، تیم های النصر عربستان و لخویا قطر امشب به مصاف هم می روند.

تیم ذوب آهن در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا روز 17 فروردین ماه سال 95 در اصفهان به مصاف تیم بنیادکار می رود.

جدول رده بندی :
1- ذوب آهن – 3بازی – 5 امتیاز
2- النصر – 2 بازی – 4 امتیاز
3- بنیادکار – 3 بازی – 2 امتیاز
4- لخویا – 2 بازی – یک امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها