فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری اعضای باندی که به سرقت مسلحانه از خودروی حامل 10میلیارد ریال وجه نقد در شهرستان پردیس کرده بودند، خبرداد و گفت: این عملیات با اقدام های گسترده اطلاعاتی در کمتر از 24ساعت انجام گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۶
انهدام باند سرقت مسلحانه 10میلیاردی در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عبدالرضا ناظری گفت: ساعت 14 و 53 دقیقه ظهر روز 24 اسفند ماه، چهار نفر از اعضای یک باند سارقان مسلح هنگامی که خودرو کاپرا حامل مبلغ 10میلیارد ریال وجه نقد(حقوق کارگران یکی از شرکت ها) در مسیر شرکت در حرکت بود با ایجاد تصادف ساختگی و رعب و وحشت، مبادرت به سرقت خودرو حمل پول به مبلغ 10 میلیارد ریال می کنند.

وی تصریح کرد: پس از دریافت این خبر از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110با تشکیل تیم های ویژه اطلاعاتی و عملیاتی، اقدامات شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت.پس از شناسایی هویت سارقان با هماهنگی دستگاه قضایی و امنیتی، محل اختفای مجرمان در شهرستان های استان تهران شناسایی شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران اطلاعات، آگاهی و انتظامی این استان، سارقان مذکور دستگیر و وجوه نقد مسروقه کشف شد.

سرهنگ ناظری با اشاره به اینکه در این عملیات هوشمندانه تاکنون سه نفر از اعضای اصلی باند و سه نفر از رابطان آنها دستگیر شدند، افزود: خودرو حمل پول مسروقه و یک دستگاه خودرو سواری پژو و چند دستگاه گوشی تلفن همراه از سارقان کشف شد.

این مقام انتظامی از ادامه تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ادامه بازجویی ها از متهمان دستگیر شده، اخبار تکمیلی متعاقباً به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها