عید نوروز زمان مناسبی برای گردش و تفریح است. کلانشهر تهران که همواره به عنوان پایتخت کشور در اذهان عمومی نماد یک شهر صنعتی و اداری شناخته شده ، اما در عین حال از زمان قدیم جاذبه های تفریحی فراوانی داشته است. این جاذبه ها که برخی شناخته شده و برخی ناشناخته مانده اند می توانند مکان های مناسبی برای تفریح شما در ایام نوروز 95 باشند.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۸
اپلیکیشن هایی برای تهران گردی در نوروز 95

به گزارش جام جم کلیک ، امروز به شما اپلیکیشن هایی معرفی می کنیم که توسط آن ها می توانید به راحتی در شهر تهران گردش کنید و لذت ببیرید.

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران

اگر خودروی شخصی ندارید و یا خودروی شخصی دارید و نمی خواهید از آن استفاده کنید، می توانید از حمل و نقل عمومی استفاده نمایید.

اتوبوسرانی تهران در این ایام با شبکه ای گسترده در خدمت شماست. نرم افزار راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران می تواند برای برنامه ریزی سفر های درون شهری با اتوبوس به شما کمک کند.

این برنامه ابزار مناسبی برای استفاده بهینه از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تهران است. این برنامه با امکان جستجوی نزدیکترین ایستگاه‌ یا خط مورد نظر و تخمین زمان ورود اتوبوس، امکان مدیریت بهتر سفرهای درون‌شهری را به همراه خواهد داشت.

نمایش فهرست نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به کاربر و نمایش تصویری مسیر و ایستگاه های خط انتخاب شده بر روی نقشه از دیگر امکانات این برنامه هستند.

مترو تهران‌

مترو وسیله ایمن و سریع و ارزان ترین برای حمل و نقل در شهر تهران است که ایام نوروز 95 نیز کماکان در حال سرویس دهی است. نرم افزار موبایلی مترو تهران می تواند مسیریابی در خطوط متروی تهران ، اطلاع از امکانات هر ایستگاه ، مکان‌یابی مراکز شهری مجاور و مسیریابی خطوط تاکسی و اتوبوس منتهی به مترو را میسر ‌کند تا شما بتوانید ایام تعطیلات از خارج کردن خودروی خود صرف نظر کنید!

تهران گردی

این راهنمای سفر شامل اطلاعات مفید و کاربردی برای سفر به تهران ، راهنمای اقامت ، راهنمای غذاها و نوشیدنی های محلی، رستوران ها و کافه ها، جاذبه های گردشگری و چندین عنوان کاربردی دیگر است که به خوبی می تواند گزینه های مناسبی و متنوعی برای سفر به تهران در اختیار شما بگذارد. با این برنامه به تمام اطلاعاتی که در طول سفر به تهران احتیاج دارید دسترسی خواهید داشت.

نقشه آفلاین تهران

نرم افزاری کاربردی بدن نیاز به اینترنت! که با آن می توانید از امکانات آن استفاده کنید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به جستجوی اماکن ، مکان‌یابی مبتنی بر GPS ، طبقه‌بندی اماکن، راهنمای کاربران ، نقشه خطوط مترو و نقشه خطوط اتوبوس تندرو و... اشاره کرد و همه این ها بدون نیاز به اینترنت در اختیار شماست.

مکان های دیدنی تهران

با این نرم افزار می توانیم تمامی اماکن دیدنی و تفریحی از قبیل پارک ها ، موزه ها ، کاخ ها ، بناهای تاریخی و ... را با شرح و توضیحات ببینیم و برای بازدید حضوری از این مکان ها در ایام تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کنیم.

نقاط گردشگری تهران

این نرم افزار بهترین نقاط تفریحی و گردشگری شهر تهران را با تمام اطلاعات از جمله تاریخچه آن در اختیار علاقه مندان قرار می دهد تا کاربران بتوانند پس از دریافت اطلاعات اولیه برای گردش و تفریح در ایام نوروز 95 برنامه ریزی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها