گل هادی نوروزی، بهترین گل سال 94 شد

رای قاطع به گل 24 ابدی

هادی نوروزی خودش نیست، اما یادش همچنان زنده است؛ درست مانند همان روزها که بود و در مستطیل سبز با تعصب بالا برای پرسپولیس و تیم ملی بازی می‌کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۹

این بار قرار نبود برای زنده نگه داشتن یاد هادی یک پیامک خالی به 200090 ارسال شود. مسابقه نظرسنجی برنامه دوشنبه‌شب 90، به بهترین گل سال 94 اختصاص داشت؛ گل‌هایی از احسان حاج‌صفی، مهدی خیری، سجاد شهباززاده، سروش رفیعی و هادی نوروزی. گل‌ها همه زیبا بود، اما انتخاب نهایی با رای قاطع بینندگان، گل هادی نوروزی بود. همان گل زیرطاقی که با شوت از راه دور وارد دروازه پدیده شد تا به‌عنوان آخرین گل کاپیتان فقید پرسپولیس در تاریخ فوتبال ایران به یادگار بماند.

بالغ بر یک میلیون و 400 هزار پیامک برای انتخاب بهترین گل سال ارسال شد که 70 درصد آن، مربوط به گل هادی نوروزی بود. رای یک میلیونی به گل شماره 24 ابدی در شرایطی بود که شبکه پیامکی برنامه نود در نیم ساعت نخست این برنامه دچار اختلال شده بود.

به دنبال این انتخاب، همسر هادی نوروزی از مردم ایران به‌خاطر انتخاب گل هادی نوروزی به عنوان گل سال فوتبال ایران قدردانی و تشکر کرد. معصومه ابراهیم‌پور درباره انتخاب گل همسرش توسط مردم به عنوان گل برتر سال گفت: رای قاطع مردم برای انتخاب گل هادی به عنوان زیباترین گل سال فوتبال ایران را افتخار بزرگی برای خود و خانواده می‌دانیم و به خاطر این گل و نظر مردم به خود می‌بالیم.

وی افزود: بنده از طرف خودم و خانواده نوروزی وظیفه می‌دانم از رای مردم قدردانی و سپاسگزاری کنم. از هواداران پرسپولیس بی‌نهایت سپاسگزاریم که همواره و در همه بازی‌های لیگ به یاد کاپیتان فقید تیمشان هستند. تصور می‌کنم دوشنبه‌شب بسیاری از هواداران استقلال، تراکتورسازی و دیگر تیم‌ها نیز رای‌شان گزینه پنج بود. از همه آنها که به یاد هادی عزیز هستند، ممنونیم. این گل و رای قاطع مردم، گل هادی را ابدی و جاودانه کرد و برای ما تداعی‌گر خاطرات بسیار بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها