مردی که با همدستی همسرش، زن سالخورده را برای سرقت طلاهایش کشته و جسدش را به آتش کشیده بودند، جزئیات جنایت خود را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۰
نقشه زوج جنایتکار برای قتل پیرزن مهمان

به گزارش جام‌جم ، سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم، فرمانده انتظامی شهرستان آمل در این باره گفت: بیست‌و‌دوم دی امسال خانواده‌ای با طرح شکایت در پلیس آگاهی مدعی شدند که مادر 60 ساله خانواده از بابل به آمل سفر کرده و دیگر بازنگشته است. با تحقیق از این خانواده مشخص شد که زن گمشده در جلسات قرائت قرآن حاضر می‌شد تا این که با زن 50 ساله آملی در این جلسات آشنا و به دعوت وی به آمل سفر کرده بود .

وی اضافه کرد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، زن میزبان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که روز بعد همراه شوهرش که مرد میانسالی بود، دستگیر شد. آن‌دو با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و مدعی شدند که زن سالخورده پس از ساعتی خانه آنها را ترک کرده و دیگر از او خبری نداشتند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، این زوج راز قتل زن سالخورده را فاش کردند. با تحقیق از این زوج متهم مشخص شد که مرد خانواده با مشاهده طلاهای زن مهمان،نقشه قتل او ر ا طراحی کرده است.

گنجیان‌مقدم گفت: بر اساس نقشه، زن میانسال به بهانه خرید خانه را ترک کرده و شوهر جنایتکارش با ضربه‌هایی پیرزن را کشت و جسدش را به آتش کشید. پس از بازگشت زن میانسال، زوج جنایتکار طلاهای مقتول را سرقت کرده و با انتقال جسد به حاشیه شهر او را دوباره به آتش کشیدند. متهمان سپس طلا‌ها را فروخته و با بخشی از پول به دست آمده دو گوشی تلفن همراه گران‌قیمت برای خود خریدند.

با اعتراف این زوج، آنها روانه بازداشتگاه پلیس شدند تا پس از ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شوند. در مرحله بعدی تحقیقات ماموران با حضور در محل رها شدن جسد توسط متهمان، جسد سوخته مقتول را در حاشیه شهر آمل کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها