همان طور که قابل پیش بینی بود با آغاز عرضه گلکسی های جدید سامسونگ و رسیدن این محصولات به دست کاربران، آزمایش های متعددی بر روی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج انجام شده است. تا پیش از این مقایسه دوربین این دستگاه ها و همچنین تست سرعت آنها را در مقایسه با سایر گوشی های قدرتمند موجود در بازار دیده ایم. حالا نوبت به وب سایت GSM Arena است تا نتیجه عملکرد باتری گلکسی اس 7 را در آزمایش مشهور خود بررسی کرده و منتشر کند.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۰
عملکرد قابل قبول گلکسی اس 7 در تست باتری

به گزارش جام جم کلیک ، همان طور که می دانید گلکسی اس 7 از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که برای گوشی های 5 اینچی حال حاضر به یک استاندارد رایج تبدیل شده است.البته شاید بتوان مزیت اصلی باتری این دستگاه نسبت به رقیب مستقیم خود یعنی G5 سامسونگ را همین باتری در نظر گرفت که از یک باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. هر چند باتری G5 قابلیت تعویض توسط کاربران را دارد و به همین دلیل می توان در مواقع ضروری روی این ویژگی حساب کرد، اما به هر حال باتری اصلی دستگاه چیزی است که می بایست در آزمایش ها مورد بررسی قرار گیرد و در تست این وب سایت نیز دقیقا همین اتفاق رخ داده است.

همان طور که در تصویر هم مشاهده می کنید نتیجه این تست نشان می دهد گلکسی اس 7 قادر است 80 ساعت فعال باشد و با استفاده از قابلیت always on نمایشگر نیز مدت زمان طول عمر باتری 49 ساعت است که برای یک گوشی 5 اینچی با این کیفیت نمایشگر قابل قبول و بسیار خوب به نظر می رسد.

همچنین مدت زمان کارکرد در زمان وبگردی به میزان 9.5 ساعت و مدت زمان کارکرد باتری در زمان پخش مداوم ویدئو نزدیک به 15 ساعت اعلام شده. نتایج این تست می تواند باعث خوشحالی علاقمندان به سامسونگ و آن دسته از کاربرانی باشد که قصد دارند مدل جدید کهکشانی های این شرکت را خریداری کنند.

منبع: سخت افزار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها