لپ تاپ ها از جمله سخت افزار و کامپیوترهایی هستند که در سال های گذشته تغییر چندانی در ظاهر خود را تجربه نکرده و تنها کاهش ضخامت ، آرایش آنها را دستخوش تغییر کرده است. از آنجایی که کارایی این کامپیوتر ها به وضوح روشن است ، در نتیجه نمی توان انتظار چندانی در زمینه های طراحی داشت. اما تصاویری که از مدل های مفهومی سامسونگ به جای مانده است ، تعریف دیگری از یک نوت بوک را ارائه می دهد.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۵
لپ تاپ منحنی سامسونگ از رویا تا واقعیت

به گزارش جام جم کلیک ، سامسونگ از جمله برترین تولید کنندگان لپ تاپ و الترابوک در جهان است. سامسونگ در کنار اپل در ایالات متحده دارای کمترین آمار خرابی بوده و طرفداران بسیاری دارد. از جمله دلایل آن استفاده از متریال های بسیار عالی در بدنه ، طراحی بسیار شیک و مدرن است. بسیاری از سخت افزارهای این محصولات توسط خود سامسونگ تولید می شوند. اما موضوعی که امروز چشم ما را به سوی خود جلب کرد ، تصویر یک کانسپت و شاید هم نوت بوک واقعی از سوی سامسونگ بود. این محصول با نام Samsung Ativ 4K شناخته می شود.

محصولی که برای اولین بار در اواخر سال 2015 زمزمه های آن به گوش رسید. یک الترابوک منحنی (Curved) که در دو بخش نمایشگر و داکت اصلی بدنه دارای انحنا باشد. در نگاه اول زیبایی ظاهری این محصول بسیار به چشم می آید.

ضخامت پائین بدنه نشان از اوج هنر طراحی دارد. از سوی دیگر اگر کمی سخت افزاری به آن بنگریم،می بینیم که تولید یک مادربرد منحنی به مراتب بسیار سخت تر از یک نمایشگر است! حتی اگر بتوان یک مانیتور با این ویژگی را تولید کرد ، بسیار سخت می توان از سخت افزارهای دیگر مانند GPU و CPU روی آن استفاده کرده و صد البته که مشکل تهویه نیز چوب لای چرخ این طرح گذاشته است. البته در اطلاعاتی که آن زمان در کنار این کانسپت منتشر گشت ، دقت نمایشگر را 4K عنوان کرده بود.

منبع: سخت افزار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها