نخستین روز سال 95

هوای تهران سالم است

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: سامانه بارشی که طی روزهای گذشته در جنوب شرق فعال بود تا بعد از ظهر امروز در این نواحی سبب بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شده و سپس از کشور خارج می شود.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۱
پیش بینی هوای استان تهران در روزهای شنبه و یکشنبه

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه افزود: امروز نیز سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور شده و ابرناکی ، رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد در این نواحی رخ خواهد داد.

وی ادامه ادا: این سامانه در بعد از ظهر با شدت کمتر بخش‌هایی از مرکز و استانهای واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز را نیز در برمی گیرد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: سامانه فوق در روز شنبه در نیمه شرقی و روز یک شنبه در شمال شرق فعال بوده و سپس از کشور خارج می شود؛ همچنین با نفوذ زبانه‌های پرفشار، در روز شنبه کاهش نسبی دمای هوا در سواحل شمالی و در روز یک شنبه در شمال شرق رخ خواهد داد.

وظیفه همچنین عنوان کرد: روزهای یک شنبه و دوشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت هوای تهران نیز اظهار کرد: استان تهران در روز جمعه بتدریج ابری در بعد از ظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد را تجربه خواهد کرد؛ بیشینه و کمینه دمای هوا نیز 22 و 11 درجه سانتی گراد است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: در روز شنبه نیز تهران کمی ابری تا نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد شدید و در شهرهای شرقی استان نیز بارش پراکنده خواهیم داشت؛ در روز یک شنبه نیز استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد خواهد بود.

وظیفه، بیشینه و کمینه دمای هوای استان تهران را در روزهای شنبه و یک شنبه 9 و 20 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها