سخنگوی نیروی انتظامی خبر داد:

شناسایی ۳۰۰ کانال مجازی مدلینگ

ثروتی: جریمه نقدی مشمولان غایب، سال آینده افزایش نمی یابد

اقساطی شدن خرید خدمت سربازی با غیبت 9 سال

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 در مجلس از قسطی شدن خرید خدمت سربازی برای مشمولان با غیبت 9 ساله خبر داد و گفت: ضمنا هیچ افزایش مبلغی هم برای خرید غیبت صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۴
اقساطی شدن خرید خدمت سربازی با غیبت 9 سال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خانه ملت، موسی‌الرضا ثروتی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب در کمیسیون تلفیق بودجه 95، افزود: دولت در لایحه بودجه پیشنهاد خرید خدمت سربازی برای مشمولان با غیبت 5 ساله را مطرح کرده بود که ستاد کل نیروهای مسلح با آن مخالفت کرده و تاکید داشتند که تنها مشمولانی که امسال دارای 8 سال غیبت بودند و در سال 95 وارد سال نهم غیبت خود می‌شوند امکان خرید خدمت خود را دارند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان کمیسیون تلفیق درنهایت با پیشنهاد دولت مخالفت کرده و مصوب کردند تا مشمولان با 8 سال غیبت که در سال 95 وارد سال نهم غیبت خود می‌شوند بتوانند از تسهیلات فروش خدمت سربازی بهره‌مند شوند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه قرار بود مبالغ جریمه‌ها نیز 10 درصد افزایش یابد اما مورد تصویب واقع نشد، تصریح کرد: بر این اساس قرار شد میزان اخذ جریمه‌ها، با همان مبالغ قبلی صورت گیرد وهیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 95، گفت: از دیگر تسهیلاتی که با هماهنگی نیروی های مسلح در کمیسیون به تصویب رسید اقساطی شدن مبلغ جریمه‌های سربازی بود که در صورت تصویب مجلس، سال آینده خرید خدمت سربازی مشمولان با غیبت 9 ساله قسطی خواهد شد.

پیش از این سردار کمالی جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که میزان جریمه نقدی مشمولان دارای بیش از 8 سال غیبت در سال آینده 10درصد بیشتر از مبلغ فعلی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها